Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding dat er vocht is gedetecteerd

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2022 12:49 AM)
530 Weergaven
sikerim
Apprentice
Opties
Hebben meer mensen last van opladen als je hem er in steekt dat die aangeeft dat die vocht of vreemdsteriaal er in heeft terwijl dat niet zo is...? Is dat nou door een update of kan ik er wat aan doen...?
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je de usb poort al eens schoon geblazen? Als dit probleem blijft bestaan zou ik er toch eens mee langs een servicepunt gaan. Dit is namelijk niet normaal.

Je kan ook gebruik maken van de ophaalservice > https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
sikerim
Apprentice
Opties
Heb ik al gedaan en een service point gaat dan aanwijzen dat er een barst is terwijl het daar niet door komt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En hoe komt deze barst er dan in als ik vragen mag?

Als je het via Samsung laat repareren dan moet het scherm ook gemaakt worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sikerim, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet handig wanneer je telefoon niet meer oplaadt of een melding geeft dat er vocht aanwezig is. Omdat je aangeeft dat jouw telefoon ook een barst heeft is het heel goed mogelijk dat er intern ook het één en ander beschadigd is. Wanneer je je telefoon bij ons laat repareren wordt ook de voorzijde en eventuele andere defecten hersteld, je telefoon is na een reparatie bij ons ook weer conform de fabrieksspecificaties.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
sikerim
Apprentice
Opties
Me telefoon zat in me broekzak en toen ik opstond van tafel af kwam hoekje van tafel wat scherp was tegen hoekje van me telefoon en toen ik die dag later keek zag ik pas dat er een barst zat want ik heb normaal een silicoon hoesje er om heen
0 Likes
sikerim
Apprentice
Opties
Er is intern niks aan de hand, ik weet zeker dat het gwn verzameld viezigheid is wat daar ligt, laats heb ik best wel wat lopen zweten en toen lag die in me broekzak waardoor het vochtig was, want heb hem gister ff tijdje onder fohn gehouden en toen deed die het ff weer
0 Likes
sikerim
Apprentice
Opties
Het zou ook kunnen zijn door dat er veel spanning op me kopje van autolader zit, want her gebeurt elke keer merkte ik als ik me motor uitdraaide terwijl telefoon nog aangesloten was
0 Likes
sikerim
Apprentice
Opties
Maar zelfs dan zou die het gwn. Normaal moeten doen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook dan kan er aan de binnenzijde een defect zijn ontstaan en om dit dan te laten herstellen kan je het toestel bij ons laten repareren. Zonder onderzoek is dit natuurlijk niet te beoordelen 😉 Kijk hier voor meer informatie om je telefoon aan te melden voor een reparatie: https://bit.ly/3eckAdW

Nadat je telefoon is onderzocht krijg je ook een prijsopgave en weet je ook direct welke onderdelen er vervangen moeten worden.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes