Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear vr

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2022 10:14 AM)
808 Weergaven
aveetje
Explorer
Opties
Ik heb sinds 4 maanden dat de melding blijft verschijnen om gear vr te verwijderen. Ik klik telkens op verwijderen, maar daarna verschijnt hij weet net zo makkelijk. 
In de apps (lijst op telef)vind ik hem niet terug... 
Sinds kort moet ik na verwijderen ook weer opnieuw inloggen bij kijk fb app. Zeer irritant. Dus ik stop meteen klikken op verwijderen. 

Ik begrijp van samsung (app)support dat jullie er mee bezig zijn.. ik vind 4 maanden wel erg lang duren..
Ave
0 Likes
23 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Als je al een foutrapport hebt ingediend via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Dan zit er weinig anders op dan te wachten op een update.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
aveetje
Explorer
Opties
Ik heb inmiddels al 4 updates geïnstalleerd.. geen resultaat. Met samsung service gechat.. die kon het ook niet oplossen.. Reden is dat samsumg t ook , nog niet kan oplossen
Vgr..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
https://forums.att.com/conversations/android/galaxy-s10-and-issues-after-oculus-gear-vr-is-removed/6...

Misschien heb je hier wat aan.
Zo te lezen is het heel goed mogelijk dat het iets is waar Google het moet fixen in plaats van Samsung. 1 gebruiker daar heeft een mogelijke oplossing. Kan het helaas niet testen want heb geen S10.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
GalaxyS22
Big Cheese
Opties
Ik heb dat zelfde probleem gehad, bij mij heeft het geholpen door het in Veilige modus te verwijderen. Heb het een paar keer moeten doen maar uiteindelijk was ik de melding kwijt.
0 Likes
aveetje
Explorer
Opties
Dank
En hoe zit het met facebook? Ik kas ergens iets over uitschakelen?.. gern idee meer wat precies. ..
0 Likes
aveetje
Explorer
Opties
Krijg deze melding als ik op je link klik...Screenshot_20220314-084049_Samsung Members.jpg
0 Likes
GalaxyS22
Big Cheese
Opties
Bij mij stonden Facebook app manager en Facebook app installer uitgeschakeld via Instellingen Apps, nadat ik ze aan had gezet kon ik in veilige modus de verwijdering compleet maken.
0 Likes
GalaxyS22
Big Cheese
Opties
Link kun je gewoon volgen, bij elke link buiten de Members app krijg je deze waarschuwing.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kunt het gewoon openen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick