Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android auto op S10e installeren

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2020 10:56 AM)
11983 Weergaven
Snofla
Apprentice
Opties

Het lukt me niet om het bestand Android auto, gedownload van APKmirror,  op mijn Samsung S10e te installeren. 

De installatie gaat goed, maar ik kan het bestand niet openen.

Nadat het is geïnstalleerd zie je twee knoppen, gereed en openen.

Je kan alleen op gereed drukken.

De telefoon staat niet toe om de app te openen. Wie kan mij hierbij helpen.

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Beste @Snofla 

Als het goed is hoef je die niet meer via een omweg te downloaden. Sinds een update of wat geleden staat die gewoon aan op de S10e en ook in de Playstore.Screenshot_20200516-164842_Google Play Store.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Danver
First Poster
Opties
Android Auto werkt niet met Samsung Galaxy S10

Ik heb de hele dag gegoogeld en geprobeerd uit te zoeken waarom Android Auto niet meer werkt met mijn nieuwe telefoon, terwijl hij al twee jaar werkt met mijn vorige telefoon. Ik hoop dat dit bericht via Google wordt gevonden door andere gefrustreerde gebruikers.

Oplossing:

Stap 1: Telefooninstellingen> Systeem> Over de telefoon> Software-informatie> Tik 7 keer op Build-nummer om de ontwikkelaarsmodus in te schakelen

Stap 2: Telefooninstellingen> Opties voor ontwikkelaars> USB-foutopsporing aan

Stap 3: Telefooninstellingen> Opties voor ontwikkelaars> Standaard USB-configuratie> Instellen op USB-tethering

Verbind uw telefoon via USB met uw auto en Android Auto zou hopelijk moeten starten!

mvg Danny

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

27 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Beste @Snofla 

Als het goed is hoef je die niet meer via een omweg te downloaden. Sinds een update of wat geleden staat die gewoon aan op de S10e en ook in de Playstore.Screenshot_20200516-164842_Google Play Store.jpg

Materazziv
First Poster
Opties

Beste,

Ik ervaar hetzelfde probleem op mijn S10. Ik kan via de app store naar de app Android Auto gaan die blijkbaar wel geïnstalleerd staat. Maar kan deze niet openen, krijg enkel een knop verwijderen.

Alvast bedankt voor de info

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Materazziv,

Kijk anders een naar de volgende video: https://bit.ly/2CRJwXP

rsz-846676
0 Likes
TessaL
First Poster
Opties

Ook ik heb hetzelfde probleem. 

Ik kan in mijn apps zien dat Android Auto inderdaad is geïnstalleerd. Ik kan deze via google play zelfs updaten. Maar nadat ik dat gedaan heb, staat er alleen de knop 'verwijderen'. 

Openen is geen optie. 

Ook wanneer ik de app via apkmirror geïnstalleerd heb, krijg ik niet de optie openen. 

Het lijkt er dus op dat de app wel op de telefoon geïnstalleerd is, maar ik deze niet kan openen. Er is ook nergens een app pictogram terug te vinden in mijn menu. 

Iemand een idee wat nog meer geprobeerd zou kunnen worden?

S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Blijft toch bijzonder, ik kan hem gewoon updaten en openen.Screenshot_20200715-185023_Google Play Store.jpg

0 Likes
Oplossing
Danver
First Poster
Opties
Android Auto werkt niet met Samsung Galaxy S10

Ik heb de hele dag gegoogeld en geprobeerd uit te zoeken waarom Android Auto niet meer werkt met mijn nieuwe telefoon, terwijl hij al twee jaar werkt met mijn vorige telefoon. Ik hoop dat dit bericht via Google wordt gevonden door andere gefrustreerde gebruikers.

Oplossing:

Stap 1: Telefooninstellingen> Systeem> Over de telefoon> Software-informatie> Tik 7 keer op Build-nummer om de ontwikkelaarsmodus in te schakelen

Stap 2: Telefooninstellingen> Opties voor ontwikkelaars> USB-foutopsporing aan

Stap 3: Telefooninstellingen> Opties voor ontwikkelaars> Standaard USB-configuratie> Instellen op USB-tethering

Verbind uw telefoon via USB met uw auto en Android Auto zou hopelijk moeten starten!

mvg Danny
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks voor het delen, Danny! Hopelijk heeft iemand er wat aan 👍

rsz-846676
0 Likes
YvanVW
Pioneer
Opties

Blijkbaar wordt deze vraag niet beantwoord ...

0 Likes
YvanVW
Pioneer
Opties

Ook hier geen antwoord ...laat staan een oplossing.

0 Likes