op 25-08-2018 11:56 AM
Het lijkt erop dat Mediamarkt zo vriendelijk is geweest om mijn (pre-ordered) Note 9 kwijt te raken in hun logistieke proces. Gevolg: Ik was er gisteren om mijn toestel op te halen, ze hadden inmiddels voorrraad in de winkel, maar die konden ze niet meegeven omdat ik de pre-order al helemaal had betaald en er voor de cash-back actie een bepaald serienummer aan mij is toegewezen.
Gevolg: terwijl iedereen al kan genieten van de Note 9, moet ik wachten wanneer de mijn uiteindelijke boven water komt. Heel frustrerend.
Kan er niet iets geregeld worden, zodat ik toch gewoon een Note 9 (met recht op cashback actie) kan krijgen ?
Groeten,
Eric
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-08-2018 05:48 PM
op 25-08-2018 01:34 PM
Hoi Eric,
Jeetje, dat is zeker frusterend! Ik vind dit een vreemd verhaal van de MediaMarkt, want je registreert je telefoon en IMEI-nummer pas nadat je de telefoon hebt ontvangen. Het belangrijkste is dat je een orderbevestiging uit de pre-orderperiode kunt overleggen, en het lijkt me dat je die gewoon hebt gekregen. Ik zou als ik jou was nog eens contact opnemen met de klantenservice van MediaMarkt, want dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
op 25-08-2018 02:26 PM
Ik heb net weer gebeld met de Mediamarkt servicedesk die helaas niet kunnen zien waar mijn telefoon op dit moment is en wanneer hij dan misschien afgeleverd gaat worden.
Ze boden me aan om mijn online order te cancellen en in plaats daarvan dan een telefoon uit de winkel mee te nemen, maar wel met het risico dat ik geen gebruik kan maken van de cashback actie, omdat ik de telefoon dan aankoop met een bon die gedateerd is op vandaag.
Hun online orders zijn gelinked aan een serienummer en dus zijn ze niet in staat om een telefoon uit de winkel mee te geven op die order.
Maar als ik jullie (Samsung) goed begrijp heb ik voldoende aan de orderbevestiging van vorige week ?
Kan ik dus met een gerust hart de online order cancellen als blijkt dat hij er over een paar uur nog niet is ?
op 25-08-2018 05:48 PM