Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 9 leveringsprobleem pre-order door Mediamarkt

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2018 11:56 AM)
489 Weergaven
nl37131
Explorer
Opties

Het lijkt erop dat Mediamarkt zo vriendelijk is geweest om mijn (pre-ordered) Note 9 kwijt te raken in hun logistieke proces. Gevolg: Ik was er gisteren om mijn toestel op te halen, ze hadden inmiddels voorrraad in de winkel, maar die konden ze niet meegeven omdat ik de pre-order al helemaal had betaald en er voor de cash-back actie een bepaald serienummer aan mij is toegewezen.

Gevolg: terwijl iedereen al kan genieten van de Note 9, moet ik wachten wanneer de mijn uiteindelijke boven water komt. Heel frustrerend.

Kan er niet iets geregeld worden, zodat ik toch gewoon een Note 9 (met recht op cashback actie) kan krijgen ?

Groeten,

Eric

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Eric,

Voor de openbare zichtbaarheid zal ik mijn antwoord op je privébericht hier ook nog even plaatsen:

"Ik heb even gebrainstormt met de coördinator promoties, en zolang je registreert met je pre-orderbewijs is dit helemaal in orde. Zorg er dan wel voor dat je in de winkel vraagt om een toestel met deelnemende EAN-code. Op die manier zal er geen probleem zijn."

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Eric,

Jeetje, dat is zeker frusterend! Ik vind dit een vreemd verhaal van de MediaMarkt, want je registreert je telefoon en IMEI-nummer pas nadat je de telefoon hebt ontvangen. Het belangrijkste is dat je een orderbevestiging uit de pre-orderperiode kunt overleggen, en het lijkt me dat je die gewoon hebt gekregen. Ik zou als ik jou was nog eens contact opnemen met de klantenservice van MediaMarkt, want dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

kevin-sig
0 Likes
nl37131
Explorer
Opties

Ik heb net weer gebeld met de Mediamarkt servicedesk die helaas niet kunnen zien waar mijn telefoon op dit moment is en wanneer hij dan misschien afgeleverd gaat worden. 

Ze boden me aan om mijn online order te cancellen en in plaats daarvan dan een telefoon uit de winkel mee te nemen, maar wel met het risico dat ik geen gebruik kan maken van de cashback actie, omdat ik de telefoon dan aankoop met een bon die gedateerd is op vandaag.

Hun online orders zijn gelinked aan een serienummer en dus zijn ze niet in staat om een telefoon uit de winkel mee te geven op die order.

Maar als ik jullie (Samsung) goed begrijp heb ik voldoende aan de orderbevestiging van vorige week ?

Kan ik dus met een gerust hart de online order cancellen als blijkt dat hij er over een paar uur nog niet is ?

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Eric,

Voor de openbare zichtbaarheid zal ik mijn antwoord op je privébericht hier ook nog even plaatsen:

"Ik heb even gebrainstormt met de coördinator promoties, en zolang je registreert met je pre-orderbewijs is dit helemaal in orde. Zorg er dan wel voor dat je in de winkel vraagt om een toestel met deelnemende EAN-code. Op die manier zal er geen probleem zijn."

kevin-sig
0 Likes