Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

wie heeft ervaring met note 20 ultra sm.n9860 esim

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2022 12:04 PM)
989 Weergaven
david10000
Navigator
Opties
Hoi allemaal
ik heb eerste keer amerikaanse toestel besteld en na update werkte wel esim 2 e update is ie verdwenen gek genoeg hier in europa gedeactiveerd ! waarom doen ze tocht had ik maar niet de update gedaan stom
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi David,

Als het voor de update werkte, dan is dat per toeval. De telefoon is namelijk niet gemaakt voor het Europese netwerk. Bepaalde features kunnen daarom in Europa niet (langer) worden ondersteund, simpelweg omdat er geen aandacht voor is. Als jij een Nederlands toestel hebt, dan doet Samsung er alles aan om je toestel zo optimaal mogelijk te laten werken in Nederland. Hetzelfde geldt voor de Amerikanen. Omdat beiden een heel ander netwerk gebruiken, kan het zijn dat sommige functies hierdoor in andere regio's niet werken. Dat is het risico van grijze import waar je (hopelijk bewust) voor hebt gekozen toen je hem importeerde.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi David,

Als het voor de update werkte, dan is dat per toeval. De telefoon is namelijk niet gemaakt voor het Europese netwerk. Bepaalde features kunnen daarom in Europa niet (langer) worden ondersteund, simpelweg omdat er geen aandacht voor is. Als jij een Nederlands toestel hebt, dan doet Samsung er alles aan om je toestel zo optimaal mogelijk te laten werken in Nederland. Hetzelfde geldt voor de Amerikanen. Omdat beiden een heel ander netwerk gebruiken, kan het zijn dat sommige functies hierdoor in andere regio's niet werken. Dat is het risico van grijze import waar je (hopelijk bewust) voor hebt gekozen toen je hem importeerde.

kevin-sig
david10000
Navigator
Opties
ja ok ik heb snapdragon geen exynos zeg maar snapdragon langere accuduur dan exynos ik wist niet van esim ik dacht dat die hetzelfde not20 ultra ik heb alleen per ongeluk specificaties gelezen esim niet op snapdragon jammer geen esim ondersteuning staan het rare is alleen maar kloksnelheid gaat en minpunten esim en update naar12 hoor ik iedereen problemen ik blijft op update 11 ik ga ook geen gegevens verliezen ik wacht wel volgende update 13 miechien bedankt voor reageren
0 Likes
david10000
Navigator
Opties
dat was in 2021 februari eerste keer update heb ik esim gezien die dacht dat de toestel nederland versie was, volgende update is ie verdwenen als ik dat wist dan had ik update niet gedaan samsung kan niks aan doen esim die weten nog niet komt door snapdragon versie toestellen
0 Likes
david10000
Navigator
Opties
klopt je hebt gelijkt joutube onzin had niet moeten bekijken snapdragon of exynos,ik heb geen problemen met 5g ik heb wel 4g aangevinkt ik heb 5g niet nodig die slurpt batry leegScreenshot_20220212-134049_One UI Home.jpg
david10000
Navigator
Opties
ik heb vraag voor je hoe zit met update 12 ,5g is ie weggewist??? hoe zit dat?Screenshot_20220214-144910_One UI Home_57060_1644846551.jpgScreenshot_20220214-144702_Samsung Members_57058_1644846422.jpg
0 Likes
david10000
Navigator
Opties
ik heb vandaag gedaan en nu?
0 Likes