Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

uitbetaling inruilactie na aankoop Note10+

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2019 03:01 PM)
705 Weergaven
HenK551
Apprentice
Opties

Goedenmiddag, ik ben helaas niet de enigste, maar het uitbetalen van, de inruilactie laat, op zich wachten, toestel is wel gelijk bekeken, dat was keurig in orde, behalve het uitbetalen duurt  te lang, en niet de10 werkdagen die in de voorwaarden staan vermeld, hier laat samsung een dikke steek vallen,  in samenwerking, met l8P.nv

en kom nu niet aan  met ja en er zijn er zoveel en wacht rustig af,,,  6-8 week, 

kortom, het blijkt dat de samsung acties niet op en top zijn, wel verkopen, maar uitbetalen ho maar,  beetje jammer!!

L8P N.V.
Molenberglei 28
2627 Schelle
België
Betaling
Na correct ontvangst van de mobiele telefoon door onze diensten, en indien dit product volledig
overeenkomt met het opgegeven product op het moment van de offerte, ontvang je binnen 10 werkdagen
de vergoeding op het opgegeven bankrekeningnummer. In het geval wij een nieuwe offerte hebben
moeten opmaken zal de betaling volgen binnen de 10 werkdagen na het ontvangst van je schriftelijk
akkoord (via email) op deze nieuwe offerte.
Al onze betalingen gebeuren enkel via bankoverschrijving.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
HenK551
Apprentice
Opties

Inmiddels is het bedrag gestort op, mijn rekening!! bedankt voor je support, wel blijf ik van mening, mocht samsung weer een terugbetaal actie doenm dit duidelijk vermelden, en niet bij lp8 10 werkdagen en bij samsung 6 - 8 week,  dit geeft onnodige fustraties.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Henk,

Ik denk dat iemand van Samsung graag met je mee wilt kijken naar de status van je uitbetaling, maar dan is er wel een referentienummer nodig. Zou je je order-ID kunnen terugkoppelen?

kevin-sig
0 Likes
HenK551
Apprentice
Opties

ja hoor, mijn order idee is:

21258

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @HenK551,

Ik zie dat de status momenteel is: Ready for payment

Naar verwachting zal het geld volgende week op je rekening moeten staan. Zo niet, laat het dan even weten. 

rsz-846676
0 Likes
HenK551
Apprentice
Opties

we zijn inmiddels alweer een week verder, en nog steeds geen uitbetaling,  helaas ben ik niet de enigste, en ook in wou deze keer bij een vertrouwde partij, mijn toestel inruilen, Samsung dus,  maar had beter andere keuze kunnen maken, ik pin samsung er op vast in de voorwaarden staat betaling na 10 werkdagen, punt!!    wordt vervolgd.

0 Likes
HenK551
Apprentice
Opties

hallo Bruce, zie , mijn posr van vandaag;

we zijn inmiddels alweer een week verder, en nog steeds geen uitbetaling,  helaas ben ik niet de enigste, en ook in wou deze keer bij een vertrouwde partij, mijn toestel inruilen, Samsung dus,  maar had beter andere keuze kunnen maken, ik pin samsung er op vast in de voorwaarden staat betaling na 10 werkdagen, punt!!    wordt vervolgd.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @HenK551,

Goed nieuws, ik zie dat het is overgemaakt op 2019-10-04. Het zou er dus al op moeten staan, of het duurt iets langer in verband met het weekend.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
HenK551
Apprentice
Opties

Inmiddels is het bedrag gestort op, mijn rekening!! bedankt voor je support, wel blijf ik van mening, mocht samsung weer een terugbetaal actie doenm dit duidelijk vermelden, en niet bij lp8 10 werkdagen en bij samsung 6 - 8 week,  dit geeft onnodige fustraties.

BHR1
First Poster
Opties

Beste mensen,

Ik heb ook meegedaan met de inruilactie van de Note 10+

Goedkeuring gehad op 17 september 2019.

Ik heb dus aan alle voorwaarden voldaan, in de voorwaarden staat dat het bedrag binnen 10 dagen na goedkeuring wordt overgemaakt.

Ik had 3 mails gestuurd naar l8p maar krijg telkens GEEN antwoord!

Is hier iemand van samsung en kan eens nakijken aub?

Mijn OrderID 20534 

Alvast BEdankt voor snelle respons!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@BHR1, check je privebericht! Is inmiddels overgemaakt. 😉

rsz-846676
0 Likes