Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Restart using galaxy Buds, bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2019 01:18 PM)
405 Weergaven
Dicky3
Apprentice
Opties

Tijdens telefoongesprekken met galaxy buds wordt de verbinding verbroken en start de telefoon opnieuw op. Dacht eerst dat het iets eenmalogs was maar gebeurt continu. Zelfde ook al 2x meegemaakt in de auto. Ik denk dat het aan de bluetooth ligt. Ik heb deze problemen met mijn vorige phone nooit gehaad (S8+). Gebruik de telefoon vooral zakelijk en heb daarom behoefte aan kwaliteit en koop derhalve meestal de topmodellen. Van deze aankoop begin ik spijt te krijgen. Veel geld betaald en toch al paar keer aan klanten uit moeten leggen dat ik niet moedwillig de verbinding heb verbroken. U begrijpt, ik ben ontevreden.

Wat kan ik doen?

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Dicky3,

Dat kan ik me voorstellen. Zijn zowel het toestel als de Wearable app up-to-date? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset van het toestel? 

Instellingen > Algemeen beheer > Netwerkinstellingen resetten.

rsz-846676
0 Likes
Dicky3
Apprentice
Opties

@bruce,

Alles up to date en instellingen gereset.... heeft niet gewerkt helaas.

Vanmorgen tijdens gesprek met de Buds weer verbinding verbroken en telefoon herstarten.

Wat kan ik nog meer doen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk! Heb je de Buds ook al eens gereset via de Wearable app? 

Dat doe je zo: Navigate to and open the Galaxy Wearable app, and then tap About earbuds. Tap Reset earbuds, and then tap Reset to confirm.

rsz-846676
0 Likes
Dicky3
Apprentice
Opties

Helaas geen oplossing gebleken.

Zojuist weer zelfde resultaat tijdens bellen

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, dan lijkt het mij het beste als je ze laat nakijken bij een servicepunt van ons. Je kunt ook gebruik maken van onze Ophaalservice, dan komen we ze bij je thuis of op het werk ophalen.

rsz-846676
0 Likes
Dicky3
Apprentice
Opties

Denk niet dat het aan de buds ligt.

Dit omdat het probleem zich ook in de auto voor doet... het probleem zit in de Note....

Zie complete comm.....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat het dan in de Bluetooth van het toestel zit. Heb je het al eens in de Veilige Modus geprobeerd? Koppel hem dan bijvoorbeeld aan de auto en kijk of de verbinding tot stand blijft. 

rsz-846676
0 Likes
Dicky3
Apprentice
Opties

Hoe zet ik hem in de veilige modus?

En wat als het dan wel goed gaat?

Ik neem aam dat ik niet steeds met auto rijden de telefoon in de veilige modus moet zetten.....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het dan wel goed gaat, wordt het probleem veroorzaakt door één of meerdere apps die je hebt geïnstalleerd. Veilige Modus doe je zo: http://smsng.nl/veiligemodus

rsz-846676
0 Likes