Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon wordt warm/Heet

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2022 06:20 PM)
1125 Weergaven
Boyvanos
Pioneer
Opties
Goedeavond allemaal' 

Mijn telefoon wordt de laatste tijd uit het niks heel warm' ik doe niks raars met de instellingen of gekke dingen geen zware games of lang video maken soms wel eens fotos' maar het is raar als het daar aan licht. 

Ik heb soms wel eens dat ik geen apps in de achtergrond heb draaien en/of open staat als ik maar op 1 app zit' bijvoorbeeld Als ik iets wil opzoeken gewoon de simpele dingetjes die nauwelijks weinig vragen van de baterij merk ik al na een kwartier dat me telefoon dan warm wordt en waneer ik dan vervolgens overstap naar een spel Candy Crush dat is ook licht dan wordt het zelfs wel eens heel erg soms Heet' 

En nu met deze warme dagen zit ik niet echt veel in de zon met de telefoon' 
Ik zit er ook niet de hele dag op 
Ben een gematigde gebruiker 
Heb ook geen Telefoonhoes erop zitten die de warmte juist vasthoudt 

Het lijkt nu ook wel steeds vaker voor te komen' 
Dat hoort niet te kunnen voor een telefoon van 1000+ euro na 1 jaar en 10 maanden 
Ik heb hiervoor altijd jarenlang iphone gehad en nooit last van gehad

Ik mag hopen dat het niet aan de baterij ligt 😬😬 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Boyvanos
Pioneer
Opties
Ja hey is nog gelukt had lag aan de Cache van Telegram' daar had zich heel veel data GB verzameld van alle berichten en downloads die heb ik verwijdert en nu geen last meer van" mijn telefoon reageert ook veel sneller nu en geen heette

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik denk dat je toestel toe is aan een frisse start. Backup + fabrieksherstel zou de oplossing moeten zijn😀
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Boyvanos 

Ik heb hetzelfde voor dat mijn S22U spontaan warmer begint te worden, ook gewoon bij gewoon scrollen in FB en niets speciaals. Zelfs geen spelletje spelen of zo.

Installeer de Samsung Good Guardians app(Samsung Galaxy Store) en zijn sub-apps, daar heb je een Thermal Guardian app in en die volgt de temperatuur voor je op. 

0 Likes
Boyvanos
Pioneer
Opties
Die had ik al
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maak een goede backup van je data en doe een fabrieksherstel.

Als je je data terugzet neem dan geen apps en instellingen mee.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Boyvanos, goedemorgen.

Heeft de tip van @Patrick dit nog opgelost voor je? Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Boyvanos
Pioneer
Opties
Ja hey is nog gelukt had lag aan de Cache van Telegram' daar had zich heel veel data GB verzameld van alle berichten en downloads die heb ik verwijdert en nu geen last meer van" mijn telefoon reageert ook veel sneller nu en geen heette