Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung tab s2

(Onderwerp aangemaakt op: 07-12-2016 05:23 PM)
481 Weergaven
evert
First Poster
Opties

Waarom is de tab S2 op dit moment ineens€40 duurder

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Evert,

Ik zie niet veel prijsverschuivingen tussen dezelfde modellen op het moment, maar (web-)winkels kunnen in principe op ieder moment hun prijzen aanpassen. Alleen de zwarte 8" 2016-uitvoering zie ik vorige week weer iets omhoog gaan in de grafiek van de minimumprijs, terug op het niveau van even daarvoor. Misschien was er een tijdelijke aanbieding in een bepaalde (web-)winkel?

Er zitten standaard wel prijsverschillen tussen de verschillende uitvoeringen (8" 2015, 8" 2016, 9,1" 2015 en 9,1" 2016) en vaak ook in de verschillende kleuren. Kan het ook zo zijn dat je eerder een andere uitvoering zag?

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties
Hey Evert, qua prijs zie ik dat de Tab S2 redelijk stabiel blijft. In oktober en november zie ik één drop, maar dit kan ook een aanbieding zijn geweest.

Samsung staat natuurlijk niet garant voor de prijzen die winkels vragen. Ze kunnen zelf kiezen voor een aanbieding of een verhoging. Winkels zoals Media Markt kijken bijvoorbeeld 24/7 via internet of prijzen gemiddeld hoger of lager zijn en passen hier hun prijzen op aan (vandaar de digitale prijsbordjes). Zo zullen er vast meer winkels zijn die dit doen.

Houd het dus goed in de gaten en wie weet zie je een mooie aanbieding :winking-face:

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Evert,

Ik zie niet veel prijsverschuivingen tussen dezelfde modellen op het moment, maar (web-)winkels kunnen in principe op ieder moment hun prijzen aanpassen. Alleen de zwarte 8" 2016-uitvoering zie ik vorige week weer iets omhoog gaan in de grafiek van de minimumprijs, terug op het niveau van even daarvoor. Misschien was er een tijdelijke aanbieding in een bepaalde (web-)winkel?

Er zitten standaard wel prijsverschillen tussen de verschillende uitvoeringen (8" 2015, 8" 2016, 9,1" 2015 en 9,1" 2016) en vaak ook in de verschillende kleuren. Kan het ook zo zijn dat je eerder een andere uitvoering zag?

kevin-sig
0 Likes
evert
First Poster
Opties

Hi Kevin,

IK wilde in begin november een tab s2 zwart kopen. Dit was op dat moment in Nederland niet te leveren

De prijs was bij alle winkels  €419,00. Navraag leverde antwoorden op date er binnenkort weer voorraad zou zijn eerst 26-11-2016 toen 5-12-2016.

Er waren leveringsproblemen bij Samsung. Nu per vliegtuig een voorraad. Nu zijn de kosten  €449,00. Tevens wordt medegedeeld dat de prijzen in januari 2017

wederom  €419,00 zullen zijn omdat dan per container worden aangevoerd.

Ik vind het niet juist dat de extra kosten om de voorraad in Nederland op peil te houden dit door de klant betaalt moet worden.

Met vriendelijke groet / Best regards,

Evert gijtenbeek

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties
Hey Evert, qua prijs zie ik dat de Tab S2 redelijk stabiel blijft. In oktober en november zie ik één drop, maar dit kan ook een aanbieding zijn geweest.

Samsung staat natuurlijk niet garant voor de prijzen die winkels vragen. Ze kunnen zelf kiezen voor een aanbieding of een verhoging. Winkels zoals Media Markt kijken bijvoorbeeld 24/7 via internet of prijzen gemiddeld hoger of lager zijn en passen hier hun prijzen op aan (vandaar de digitale prijsbordjes). Zo zullen er vast meer winkels zijn die dit doen.

Houd het dus goed in de gaten en wie weet zie je een mooie aanbieding :winking-face:

---------
Signature-Note10
0 Likes
evert
First Poster
Opties
dit is geen antwoord op mijn ervaring dat jullie een extra voorraad sturen en de prijzen overal minimaal €20,00 duurder zijn.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Dat zijn dingen die aan de business kant besproken worden. Het is dus niet iets waar ik antwoord op kan geven. De winkel heeft een dealercontact en daarmee worden zulke dingen besproken. Indien de prijs later weer omlaag gaat kun je dit altijd afwachten.

---------
Signature-Note10
0 Likes
evert
First Poster
Opties

Zeer onbevredigd alle klanten met zulke kluiten in het riet worden gestuurd dan blijft er weinig vertrouwen in Samsung over. Geef gewoon toe dat er leveringsproblemen waren en zijn.

0 Likes