Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Proximus Black Friday promotie geweigerd OMDAT Dataphone 2 gb is dataphone 20 NIET!

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2018 07:51 PM)
666 Weergaven
Wolverine663
Journeyman
Opties

Na een tijdje wachten kreeg ik de boodschap niet goedgekeurd wegens niet in de condities. Ik heb nochtans een mobilus en een dataphone 2 gb genomen. 

Ik heb gebeld en daar zijden ze me dat ik een dataphone 20 gb moest nemen. Dat bestaat niet eens bij Proximus!!!

Ze gaan dit bekijken ... en heb nog steeds geen nieuws. 

De Proximus dataphone 2gb  kost 20 euro/maand

Maar het naam van het product is dataphone 2gb niet dataphone 20. Als je een simulatie doet op de Proximus website ziet men dat direct.

Ik hoop dat jullie dit zeer snel nakijken en in orde brengen. Ik heb ook  al alles doorgestuurd per mail en wil mijn 399 euro graag terugzien

2517145 is mijn registratiecode

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Wolverine663,

Goed dat je dit al per mail hebt verstuurd. Ik ga het hier ook nog eens doorzetten, dan wordt er vanuit twee kanten naar gekeken. Als ik op de Proximus website kijk, dan zie ik ook als hoogst mogelijke abonnement DataPhone €20/maand en DataPhone €25/maand met daaronder als specificatie respectievelijk 2.0GB en 2.5GB. Ik denk dat er hier iets mis is gegaan.

kevin-sig
0 Likes
Wolverine663
Journeyman
Opties

Hoi Kevin,

Dank u, ik heb dit ook al bij Proximus gemeld.

Mvg

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Top, dan wordt het nu van drie kanten aangepakt! Ik zie in de terugkoppeling staan dat je net gebeld bent vanuit Samsung en ze er naar aanleiding hiervan druk mee bezig zijn.

kevin-sig
0 Likes
Wolverine663
Journeyman
Opties

Ik werd inderdaad gebeld en ze gingen dit nakijken, ik heb ook nog een ander persoon die via mail heeft gereageerd op 21 december en mij mijn contract van in een Proximus center gevraagd heeft. Ik heb daarop geantwoord dat het niet in een Proximus center werd genomen maar via de Proximus website en heb alle documenten dat ik per mail ontvangen heb doorgestuurd. Meer doorsturen dan wat ik ontvangen heb is moeilijk, tenzij ik naar een center moet gaan om een papieren kopij van mijn contract te vragen die moet scannen en doorsturen (wat ik toch belachelijk zou vinden van een bedrijf zoals Samsung voor een internet bestelling waar alles digitaal en online gebeurde), maar voor 399 euro kan ik dit doen als het moet.

Mvg,

0 Likes
Oplossing
Wolverine663
Journeyman
Opties

Goed nieuws ik heb een mail gekregen dat het op 24 december werd goedgekeurd :smiling-face: en dat het in orde is.

Ik wens jullie allen hier een gelukkig nieuwjaar :winking-face:

0 Likes