Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 20 ultra game controller

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2021 06:26 PM)
614 Weergaven
Eddy1980
First Poster
Opties
Sinds update omstreeks oktober 2021 werkt mijn ps5 controller niet meer in games zoals t hoort.

Wel werkt deze met een app om de controller te controller op werking en werkt ook in android zelf.

Zodra bijvoorbeeld fortnite wordt opgestart werkt alleen de linker knuppel nog ongeacht wat voor settings worden gebruikt. 

Iemand een tip if nog beter de oplossing? 
0 Likes
7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Eddy1980,

Heb je dit dus alleen in Fortnite, of ook in andere games? Want zoals je het nu beschrijft klinkt het als een compatibiliteitsprobleem met Fortnite en de update, waarvoor je bij Fortnite zou moeten zijn om hen een update uit te laten rollen. 

kevin-sig
0 Likes
Eddy1980
First Poster
Opties
Ik heb t ook in cod en pubg enz helaas.
0 Likes
Eddy1980
First Poster
Opties
De update waar ik naar refereerde was een android update btw
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Eddy1980, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dit is inderdaad wat onhandig tijdens het spelen. Je geeft dat de controller het wel goed doet in de normale Android omgeving maar in games het niet helemaal goed doet. Zijn er spelen waarin deze wel goed reageert?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Eddy1980
First Poster
Opties
Hoi Martijn, helaas heb geen games kunnen vinden waarin deze wel werkt. Heb wel ergens gelezen dat bij android 12 dit soort bugs worden gefixt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Deze staat in januari op de planning voor de Note20 series. Blijf je hier dan last van hebben, stuur dan via onze Samsung Members-app ook een foutrapport in 😉

Hopelijk kun je dan weer zonder problemen je favoriete games spelen 🎮

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Eddy1980
First Poster
Opties
Ik hoop t ook🦾
0 Likes