Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

note 10 begint geluid af te spelen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2021 08:51 PM)
256 Weergaven
Guydm
Explorer
Opties
Mijn note 10 plus begint geluid af te spelen als ik deze inplug in docking station. Kan dit enkel afzetten door telefoon uit te schakelen. Wat kan de oorzaak zijn ? Mvg Guy

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Se7n
Hotshot
Opties
je software is bijgewerkt naar de laatste versie dan bedoel ik android en je usb. Door een usb apparaat zoals oortjes in te pluggen werkt je toestel dat vanzelf bij.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
klinkt als een bug. Doet je toestel het ook als je oortjes in hebt geplugd via usb?
0 Likes
Guydm
Explorer
Opties
Dank voor uw antwoord ... ik heb dat idd een paar keer gehad als ik een usb hub wou inpluggen naar HDMI ( niet origineel) wou inpluggen naar PPT projector . bij de oortjes doet hij het niet ... en nu weer ook niet altijd bij het inpluggen in Samsung docking... ververvelend waarneer het probleem zich niet altijd stelt ... maar het is niet weg ... is de USB c poort stuk of beschadigd ?
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
je kan je usb connectie testen via de members app, 2de tabblad ondersteuning, interactieve controles, usb. Succes
0 Likes
Guydm
Explorer
Opties
dit geeft hij als actie maar update is gedaan.

Screenshot_20210225-093125_Samsung Members.jpg

0 Likes
Oplossing
Se7n
Hotshot
Opties
je software is bijgewerkt naar de laatste versie dan bedoel ik android en je usb. Door een usb apparaat zoals oortjes in te pluggen werkt je toestel dat vanzelf bij.
0 Likes
Guydm
Explorer
Opties
ok thx weer bij geleerd . voorlopig doet hij het niet meer. mvg Guy
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
graag gedaan
0 Likes