Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gegevens terughalen met Samsungaccount

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2020 05:13 AM)
648 Weergaven
Celine17
First Poster
Opties

Hoi

Ik had met telefoonnummers opslaan gekozen voor samsungaccount ipv gmail, sim of apparaat.

Na helaas terug naar fabrieksinstellingen te moeten zetten heb ik wederom ingelogd met hetzelfde mailadres als ervoor dat ook mijn samsungaccount is.

Er zijn nu alleen paar telefoonnummers zichtbaar van de rest behalve die opgeslagen zijn in S-account.

(Op de Note 3 had je een optie met wat er zichtbaar mocht zijn en kon je klikken alles, alleen apparaat, alleen sim e.d.)

Ook de gedownloade thema's en achtergronden zijn niet opgeslagen en verdwenen.

Wat voor nut heeft dit S account dan en kan ik t uberhaupt terughalen?

0 Likes
1 Antwoord
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Celine,

Mogelijk moet je onder Instellingen >> Accounts en back-up >> Samsung Cloud >> Overige gesynchroniseerde gegevens nog het een en ander aanvinken. Onder Gegevens herstellen via hetzelfde Samsung Cloud menu kun je ook nog gegevens die ge-backupt waren terugzetten. Tot slot kun je synchroniseren via de Contacten app onder 'Contacten beheren' ook aanzetten voor je Samsung account.

Ik weet verder niet hoe je de contacten hebt opgeslagen en hoe je de back-up hebt gemaakt, dus wat je precies moet doen om ze terug te zetten kan ik je ook niet vertellen, maar hiermee zou je een heel eind moeten komen. 

Wat betreft de gedownloade thema's en achtergronden; deze zul je opnieuw kunnen downloaden via Galaxy Themes. Er is een overzicht met alle thema's en dergelijke die je ooit hebt gedownload zodat je alles makkelijk kunt terugvinden.

kevin-sig