Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

[Feedback] Welke feature mis jij het meest?

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2019 09:40 AM)
607 Weergaven
SjorsK
Maestro
Opties

Laten we eerlijk zijn, 

 

De Note 10 is een van de beste telefoons die je straks in je bezit kan hebben, maar er zijn een aantal features de sinds de Note 9 verdwenen. Welke feature zou jij het liefste weer terug zien? 

 

0 Likes
13 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
3.5MM Jack!!!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
SjorsK
Maestro
Opties
Ik moet eerlijk zijn Rohit, ik ben het hierin met je eens. Op zich snap ik 't wel maar dan moet je er ook gewoon voor zorgen dat je een bluetooth koptelefoon mee geleverd krijgt, dan kan je tenminste tegelijkertijd laden en muziek luisteren.
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Juist dan moet je er idd een gratis setje draadloze dopjes bij doen... Mag ook wel voor dat geld vind ik.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
SjorsK
Maestro
Opties
Eens, voor de prijs van een Note kan dat zeker uit. :smiling-face: Het is een Premium Device en hiermee kan Samsung zich differentiëren met andere fabrikanten.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Eigenlijk mis ik persoonlijk alleen de gezondheidssensor. De sensor op de telefoon was de enige waar je de zurstofsaturatie in je bloed mee kon meten; zo'n sensor zit bijvoorbeeld ook niet in de smartwatches. Voor zo'n beetje alles wat er "mist" ten opzichte van andere telefoons zijn wel redelijke alternatieven geboden door Samsung, behalve dus om je zuurstofgehalte in Samsung Health te krijgen.


kevin-sig
SjorsK
Maestro
Opties
Die is interessant Kevin! ik wist dat niet eens ^^'
0 Likes
Steffenm
Voyager
Opties

Hopelijk zit er in d eusb c adapter een goede dac verwerkt. Op zich is het niet erg om de 3.5mm adapter te verwijderen.

Via usb c kan je een goede dac plaatsen. Zo kan je natuurlijk ook accu tijd besparen. Zit er in de verloopkabel van samsung een dac verwerkt? .Voor een audiofiel is het niet erg. Een gamer vind  het ook niet  erg kabels aan de telefoon blijven lastig.

Mischien een idee om nu een vervangende device te maken voor de google chromecast audio.. 

 

Steff
0 Likes
9038815
Navigator
Opties

Ik mis de grote batterij in de Note 10. 3400 mAh is niet veel, vergeleken met de 4000mAh voor de Galaxy S10+ die maar een 0,1" groter scherm heeft.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@9038815  schreef:

Ik mis de grote batterij in de Note 10. 3400 mAh is niet veel, vergeleken met de 4000mAh voor de Galaxy S10+ die maar een 0,1" groter scherm heeft.


Het scherm is qua resolutie ook een stuk lager dus dat is wel in het voordeel met zo een accu. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes