op 17-09-2019 07:34 AM
Goedemorgen allemaal,
De achterzijde van mijn aura glow toestel lijkt eerder zilver dan op de toestellen die je in de video's ziet. Daar zie je een duidelijk kleur verloop. Bij mij zie je afhankelijk van hoe het licht erop valt verschillende kleuren aan elkaar in blokjes. Door het plastic weg te halen is het probleem niet verholpen. Zit er nog een laag onder het plastic die ik moet verwijderen of is de aura glow in Nederland/Europa gewoon meer zilver dan in bv Amerika?
Alvast bedankt voor de reacties
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-09-2019 08:50 AM
Hoi Rish,
Onder weinig licht lijkt Aura Glow inderdaad op zilver. Het glas breekt het licht, waardoor je het prachtige kleurenpalet ziet. Als je het toestel beweegt in het licht van een lamp, of buiten in de zon bekijkt, zul je alle kleuren zien. Dit is overal ter wereld (althans, waar Aura Glow wordt aangeboden) precies hetzelfde. De meeste YouTubers die de telefoon gefilmd hebben, hebben er heel precies een lamp op gezet om het effect te vergroten.
op 17-09-2019 08:50 AM
Hoi Rish,
Onder weinig licht lijkt Aura Glow inderdaad op zilver. Het glas breekt het licht, waardoor je het prachtige kleurenpalet ziet. Als je het toestel beweegt in het licht van een lamp, of buiten in de zon bekijkt, zul je alle kleuren zien. Dit is overal ter wereld (althans, waar Aura Glow wordt aangeboden) precies hetzelfde. De meeste YouTubers die de telefoon gefilmd hebben, hebben er heel precies een lamp op gezet om het effect te vergroten.
op 17-09-2019 07:56 PM