Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart/wit beeld nu update

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2023 10:23 AM)
869 Weergaven
Reijer59
Explorer
Opties
Frappant hoe soms een update eindigd in een downgrade. Vanmorgen de laatste update uitgevoerd op mijn A52. Na het opstarten heb 1 x alles in kleur gehad. Daarna kreeg ik alleen nog grijs tinten. Opnieuw opgestart maar dit lost niks op. Ik zit te wachten tot Niel Armstrong weer voet op de maan zet met commentaar van Apollo Henkie. Kan ik het weer in zijn originele staat bekijken. Nee alle gekheid op een stokkie, ik hoop dat het snel is opgelost. Wel een positief punt is dat nu mijn Bluetooth oortjes het gewoon zijn blijven doen. 

Groeten van Reijer. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Reijer59
Explorer
Opties
Ik heb de oplossing al gevonden. De knop slaap stond aan na de update. Toen ik die uitdrukte was alles weer ok. Het viel gelukkig allemaal mee. Bedankt voor het meedenken en groeten. Reijer

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, controleer of je grijstinten per ongeluk hebt ingeschakeld in Instellingen > Toegankelijkheid > Zichtbaarheidsverbeteringen > Kleuraanpassing.

0 Likes
Reijer59
Explorer
Opties
Neo, dat heb ik niet gedaan.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Er is ook een pictogram in het Snelpaneel voor kleuraanpassing (misschien is daarop geklikt). Maar als dat niet het geval is, probeer dan de cachepartitie uit het herstelmenu te wissen (pas op dat u geen gegevens verwijderen uit dat menu selecteert, omdat hierdoor de telefoon wordt geformatteerd).

https://www.samsung.com/uk/support/mobile-devices/how-do-i-clear-the-cache-on-my-device/

Als het probleem nog steeds niet is opgelost, kunt u het probleem het beste melden via de Samsung Members-app > Ondersteuning.

Oplossing
Reijer59
Explorer
Opties
Ik heb de oplossing al gevonden. De knop slaap stond aan na de update. Toen ik die uitdrukte was alles weer ok. Het viel gelukkig allemaal mee. Bedankt voor het meedenken en groeten. Reijer
0 Likes
MarkV70
Voyager
Opties
Je hebt dus staan slapen.... 🙂 mooi dat je het gevonden hebt
Reijer59
Explorer
Opties
Ja Mark, gelukkig werd ik op tijd weer wakker 😉
0 Likes