Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Witte stip

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2021 10:21 AM)
4065 Weergaven
CV1985
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

Sinds vanmorgen is er met momenten een witte stip zichtbaar op mijn scherm. Vanmorgen kon ik niet meer appen maar werd er voor mij getypt (zie laatste berichtje) Is mijn telefoon gehackt? Kan dat? Wat is deze stip? Zie foto. Na opstarten had ik weer controle over mijn telefoon maar het stipje komt met momenten weer op zijn scherm en dan verdwijnt het weer. Ook lijkt mijn WIFI verbinding de laatste weken slechter te werken en ben ik door mijn data heen. Ook heel vreemd. Iemand een idee??

Screenshot_20210517-101936_Gallery.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Robo33 Waarschijnlijk is dit je al een keer opgevallen tijdens het bellen. Geen paniek, je toestel is absoluut niet defect. Bij alle oproepen, of dit nu uitgaande of binnenkomende gesprekken zijn, zal er een wit lichtpuntje zichtbaar zijn op je toestel. Je kunt er meer over vinden op onze website: https://bit.ly/3bMRinC.

Om ruimte te besparen is de nabijheidssensor bovenin het scherm van het toestel geplaatst. Wanneer de nabijheidssensor actief is, zal deze zichtbaar zijn in de linkerbovenhoek van je scherm. Je toestel is hierdoor niet defect. De sensor zorgt ervoor dat het scherm wordt uitgeschakeld zodra je de telefoon zich dichtbij je gezicht houdt. 

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat witte stipje betekend dat we naast de drie icoontjes van meldingen welke je ziet nog meer meldingen zijn (welke niet allemaal worden weergeven met icoontjes om de balk overzichtelijk te houden) . Hier hoef je je dan ook geen zorgen over te maken. 

Uit je screenshot haal ik dat hij continue de zelfde toets indrukte. Dit kan duiden op vocht of viezigheid op je scherm wat contact maakt waardoor die toetsen ingedrukt worden. Lijkt mij dus ook niets om je zorgen over te maken.

"Ook lijkt mijn WIFI verbinding de laatste weken slechter te werken en ben ik door mijn data heen. Ook heel vreemd. Iemand een idee??" 
Wifi is afhankelijk van de signaal sterkte. Dit kan dus ook toeval zijn. Als je data sinds kort sneller op gaat dan voorheen kun je het beste kijken of niet een van je laatst geïnstalleerde apps data vreet. 

treignac
First Poster
Opties
heb alle meldingen weggehaald maar stipje blijft. Graag een antwoord
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

kun je hiervan een screenshot bijvoegen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@treignac 

Wat ervaar je precies? En met welke telefoon ervaar je dit? Wat heb je zelf al gedaan om dit te verhelpen? Is jouw toestel verder up-2-date? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Robo33
Student
Opties
Ik heb ook een wit puntje staan boven links en af en toe knippert deze wat betekent dat???
0 Likes
Robo33
Student
Opties
Hier zie je het1703158760712.jpg
0 Likes
Oplossing
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Robo33 Waarschijnlijk is dit je al een keer opgevallen tijdens het bellen. Geen paniek, je toestel is absoluut niet defect. Bij alle oproepen, of dit nu uitgaande of binnenkomende gesprekken zijn, zal er een wit lichtpuntje zichtbaar zijn op je toestel. Je kunt er meer over vinden op onze website: https://bit.ly/3bMRinC.

Om ruimte te besparen is de nabijheidssensor bovenin het scherm van het toestel geplaatst. Wanneer de nabijheidssensor actief is, zal deze zichtbaar zijn in de linkerbovenhoek van je scherm. Je toestel is hierdoor niet defect. De sensor zorgt ervoor dat het scherm wordt uitgeschakeld zodra je de telefoon zich dichtbij je gezicht houdt. 

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676