Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wachtwoord vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2025 07:20 PM)
138 Weergaven
DaddyY16
First Poster
Opties

Hallo,

Mijn stiefma is haar wachtwoord vergeten van haar samsung galaxy A71.

Hardreset lukt niet blijkbaar je kan er niks meedoen! 

Kan er iemand mij helpen aub?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
FlorachoJFL
Journeyman
Opties
Beste, er zijn nog mogelijkheden. Je kunt deze methodes opzoeken in YouTube en zijn heel makkelijk.
1. Of je doet recovery mode.

2. Of je sluit de telefoon aan op je computer, maakt een back-up van de foto's enzo. En reset de telefoon. Deze programma's werken alleen op pc. Ik had ooit hetzelfde probleem en dit is opgelost met het programma.

Ik hoop alvast dat uw telefoon het rap weer doet. Mvg, DAAN

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
DaddyY16
First Poster
Opties
Dit is het probleem als je wachtwoord probeert te doen20250118_202706_1000046902_1737228427.jpg20250118_202657_1000046901_1737228419.jpg
0 Likes
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste,

Dit kan je op 2 manieren oplossen.

1. Je kan je toestel in recovery mode krijgen toestel volledig resetten. Maar dan ben je alles wel kwijt maar dan kan je terug in de gsm. Zorg wel dat je het Google account weet van je toestel om dan je gsm te ontgrendelen en er terug in te geraken. Ga nog een foto bijvoegen voor hoe je in recovery mode geraakt.

Hopelijk gaat dit je helpen.

2. Je kan naar een samsung repair center gaan en dan gaan ze het bovenstaande doen voor jou. Maar dan hebben nog wel een factuur nodig moest je u Google account niet meer weten dat ze er rond kunnen werken voor je.1737318177444.jpg
DaddyY16
First Poster
Opties
Heb dit al geprobeerd en gaat niet staat zelf in vliegtuigmodus en Google account zat er waarschijnlijk niet op en waar vind ik dit repair center in België? Mvg
0 Likes
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Je hebt er 1 in antwerpen of wijnegem shopping center.
0 Likes
DaddyY16
First Poster
Opties
Oké toppie
0 Likes
Oplossing
FlorachoJFL
Journeyman
Opties
Beste, er zijn nog mogelijkheden. Je kunt deze methodes opzoeken in YouTube en zijn heel makkelijk.
1. Of je doet recovery mode.

2. Of je sluit de telefoon aan op je computer, maakt een back-up van de foto's enzo. En reset de telefoon. Deze programma's werken alleen op pc. Ik had ooit hetzelfde probleem en dit is opgelost met het programma.

Ik hoop alvast dat uw telefoon het rap weer doet. Mvg, DAAN
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @DaddyY16,

Ik hoop dat je stiefmoeder weer snel gebruik kan maken van haar A71. Ben je verder gekomen met de hulp van FlorachoJFL?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes