05-02-2025 12:23 PM - bewerkt 05-02-2025 12:26 PM
ik heb een nieuwe telefoon A55 5G aangeschaft en nu krijg ik mn schermbeveiliging niet ontgrendeld ik moet vier tekens waarvan een letter invoeren maar ben vergeten welke ,ook de oude wachtwoorden lukken niet ,nu duurt het steeds langer tot ik weer mag proberen ,zit al op een uur .Hoe kan ik dit oplossen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-02-2025 01:00 PM
Hallo @Members_0QmSMP2,
Bedankt voor jouw melding hierover. Het is zuur om te lezen dat je deze issue ervaart, Het beste is om een fabrieksherstelling te doen via de recovery menu. Schakel jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe data/factory reset''. Na het opvolgen van de isntructies en het herstarten moet je alleen weer inloggen met jouw Google account.
Kan je laten weten of het zo lukt?
Met groet,
Ajay
op 07-02-2025 01:00 PM
Hallo @Members_0QmSMP2,
Bedankt voor jouw melding hierover. Het is zuur om te lezen dat je deze issue ervaart, Het beste is om een fabrieksherstelling te doen via de recovery menu. Schakel jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe data/factory reset''. Na het opvolgen van de isntructies en het herstarten moet je alleen weer inloggen met jouw Google account.
Kan je laten weten of het zo lukt?
Met groet,
Ajay
op 10-02-2025 07:55 PM