Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vraagje over camera machtigingen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2023 02:25 PM)
777 Weergaven
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Hey hoi, mede-samsungers. 

Ik heb een vraag over de camera machtigingen.

De camera vraagt toestemming tot apparaten in de buurt. Zonder start de camera niet op. Waarom werkt de camera niet zonder die machtiging? 
Dat is opzich toch niet **bleep** nodig? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het is soms wel jammer dat er van alles nodig is om een app te kunnen gebruiken maar er zijn redenen voor. Het kan geen kwaad om de machtigingen allemaal aan te hebben voor je camera. Gewoon lekker genieten van je camera😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het is soms wel jammer dat er van alles nodig is om een app te kunnen gebruiken maar er zijn redenen voor. Het kan geen kwaad om de machtigingen allemaal aan te hebben voor je camera. Gewoon lekker genieten van je camera😁
Neo001
Legend
Opties

Er staat dat het toestemming vereist om geluid op te nemen met behulp van Bluetooth-apparaten. Jammer dat het deze toestemming altijd nodig heeft.

NinaFrl
Helping Hand
Opties
Hallo Neo001. Precies dat. Er wordt steeds om meer machtigingen gevraagd. Minder privacy. En dat terwijl er een wet voor privacy bestaat maar die "chronisch,, overtreden wordt. Mijn telefoon doet al een tijdje raar maar er is "niks,, aan de hand.
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Zoals: mijn internet verbinding hapert. Maar volgens mijn provider is er niks aan de hand. En ga zo maar door....
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Alleen dit heeft niks met privacy te maken. Als je de camera wilt gebruiken zijn er nou eenmaal machtigingen nodig.
Neo001
Legend
Opties

Het gaat hier inderdaad om Privacy-opname stem. U kunt indien nodig microfoontoegang uitschakelen via het Quick Panel.

Screenshot_20230808_072131_One UI Home.jpg

0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Dat snap ik. Anders kun je de app niet gebruiken. Maar dan nog.
0 Likes