Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vochtschade geconstateerd in Samsung Galaxy A52s

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2023 04:33 PM)
412 Weergaven
fietje1983
First Poster
Opties
Telefoon doet niks meer dus opgestuurd voor reparatie nu terug gekregen en doet nog steeds niks. Staat enkel een notie op met "VOCHT"? Normaal is die toch waterbestendig?? Wie weet raad 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @fietje1983, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je telefoon het niet meer doet. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat er waterschade is geconstateerd en dit niet binnen de garantievoorwaarden hersteld kan worden. In de handleiding worden ook tips gegeven om de stof- en water bestendigheid te behouden. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat een vervelende situatie! Heb je misschien het reparatienummer? Dan kan onze Community Manager met je meekijken.

Persoonlijk zou ik het opnieuw opsturen en vermelden dat ze het niet hebben gerepareerd.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
fietje1983
First Poster
Opties
Heb de notie gevonden....20230726_175931_1000006535_1690387173.jpg
0 Likes
fietje1983
First Poster
Opties
Dus je verkoopt een gsm die waterbestendig is en dan zeg je dat doe waterschade heeft en dat valt niet onder de garantie 😂
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
De term waterbestendig moet je echt met een korrel zout nemen hoor. Vaak is dit maar zeer beperkt.
0 Likes
fietje1983
First Poster
Opties
Maar dan moeten ze het niet zeggen ......
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Nee eigenlijk niet maar waterbestendig is niet hetzelfde als waterdicht en dat weten veel mensen niet. Ik weet niet wat jij met jouw toestel hebt uitgespookt maar zodra het stickertje verkleurt ben je je garantie helaas kwijt.
0 Likes
fietje1983
First Poster
Opties
Eigenlijk niks bijzonder afgespoeld onder de kraan en zoals de beschrijving van de telefoon zegt "stof en waterdicht dus je kan hem afspoelen onder de kraan" en dat hebben we gedaan na een safari trip 🤷
0 Likes
fietje1983
First Poster
Opties
Is helaas niet de eerste keer dat samsung hun kop in het zand steekt als het op garantie komt je koopt een niet al te goedkoop toestel met de gedachten dat het merk waarde heeft maar uiteindelijk kom je duur en bedrogen uit, vanaf nu toestel van een 100 euro is het na een goed jaar stuk koop je een ander en ben je nog steeds goedkoper af
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @fietje1983, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je telefoon het niet meer doet. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat er waterschade is geconstateerd en dit niet binnen de garantievoorwaarden hersteld kan worden. In de handleiding worden ook tips gegeven om de stof- en water bestendigheid te behouden. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes