Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderde foto’s ontvangen via whatsapp blijven terugkomen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2023 03:00 PM)
2564 Weergaven
RC089
Apprentice
Opties

Ik heb in mijn #A52 galerij foto’s die ik verwijder die ik ooit ontvangen heb via Whatsapp en deze blijven iedere maand terugkomen en staan dan vanboven in mijn galerij. Ook al zijn ze 2 jaar oud. Ik zie dit door op details te klikken en dat ze opgeslagen zijn in een Whatsapp map.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Open de mijn bestanden app > typ in het zoekveld com.whatsapp. In de media map staan alle verzonden en ontvangen video's en foto's. Misschien kun je deze hele map verplaatsen naar bijv de computer of iets dergelijks en ze daar bewaren? En dan verwijderen van de telefoon. Scheelt ook een hoop ruimte.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RC089
Apprentice
Opties

Zal daarna Whatsapp nog foto’s opslaan of een fout geven? Dat ik niets onherstelbaar doe.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je de hele map verplaatst naar de pc bijvoorbeeld dan verplaats je enkel je media. De rest blijft gewoon werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RC089
Apprentice
Opties

We zijn nu een maand later (dit probleem gebeurde eens per maand), dat ik het bovenstaande gedaan heb en de map verplaatst maar ze zijn toch weer terug verschenen op de telefoon. 😞

kleine sidenote: ik had er eerst een paar verwijderd via mijn bestanden op de telefoon zelf ipv te verplaatsen naar computer en deze paar zijn niet teruggekomen. Raar

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes