op 16-03-2024 12:39 PM
hallo!
Kan Samsung Belgium zelf een verloren telefoon traceren aan de hand van mijn IMEI code(s), aub?
Ik ben mijn telefoon verloren. Die staat af, want het antwoordapparaat werkt steeds als we bellen naar mijn telefoon en ik kan zien dat mijn verbruik niet verhoogt of zo door iemand die het toestel zou gestolen hebben. Hij ligt gewoon ergens in Brussel wellicht AF. Ik wil hem zo graag traceren. Kan Samsung Belgium dit niet? De politie kan dit namelijk NIET noch mijn provider Mobile Vikings... ze verwezen me door naar mijn producent: Samsung Belgium dus... Mijn telefoon is een SM-A032F/DS Samsung.
Hartelijk dank al voor uw reactie!
dhr. Kim Dhondt
op 20-03-2024 12:20 PM
Hallo @Kim1997,
Bedankt voor jouw bericht en we begrijpen de irritatie bij jouw situatie. We kunnen jouw toestel niet traceren aan de hand van de IMEI-nummer. Door gebruik te maken van de onderstaande link kan de laatste positie van jouw toestel vinden, wanneer je 'locatie' aan had gezet.
Via Google: https://bit.ly/43oyIIO
Hopelijk vind je jouw toestel gauw terug. We kunnen anders jou ook een link aanbieden dat jou toegang geeft tot onze kortingsportaal. Daar staan toestellen met een kortingsprijs erop.
Laat weten of je jouw toestel nog hebt teruggevonden of niet.
Met groet,
Ajay