Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vastlopen apps samsung galaxy A51

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2022 07:47 PM)
554 Weergaven
Nico1954
Apprentice
Opties

Een tijd geleden viel mijn A51 steeds uit bij AH. Na tip nieuwe update geïnstalleerd.  Nu lopen er apps vast en kan ik niets meer met de telefoon o.d. Daarna moet ik de telefoon weer met harde reset opstarten. De apps die ik in gebruik had waren o.a. Spotify en Strava. Iemand enig idee wat hier aan de hand is en wat ik kan doen om het op te lossen ?

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als meerdere mensen er last van hebben lijkt het mij op een software probleem. Dus een foutrapport maken en wachten op een update.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Tijmen---
Apprentice
Opties
Ik heb een reactie van de loggs. Het probleem schijnt in de volgende "binaire onderhoudsupdate" opgelost te worden. Enig idee hoe veel tijd het gaat kosten tot deze update er is? Ik kan veilige modus niet inkomen en de problemen worden progressief erger.

0 Likes
Oplossing
NoaNoa
Journeyman
Opties
Ik had dit ook bij AH. Na de update van 16 mei geen problemen meer, alles werkt weer top. Er is dus hoop 😉.

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het beste wat je nu kunt doen is om te beginnen een Foutrapport verzenden via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Hoe meer mensen dit doen hoe beter.

Heb je alleen met deze 2 apps problemen qua vastlopen? Of lopen er meerdere apps vast?
Sanne0481
First Poster
Opties
Had ik ook bij die telefoon heb een nieuwe gekocht! Was er klaar mee!
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als meerdere mensen er last van hebben lijkt het mij op een software probleem. Dus een foutrapport maken en wachten op een update.
Tijmen---
Apprentice
Opties
Sinds de nieuwe update loopt mijn a51 ook constant vast / start hij de hele tijd opnieuw op. Vrij hindelijk want ik kan mijn telefoon niet eens meer als betrouwbare wekker gebruiken
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Tijmen---, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Is dit bij het gebruik van een bepaalde app?

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.

Ik zie wel verschillende berichten voorbij komen met issue's op de A50-series, er wordt ook hard gewerkt om hier snel een nieuwe update voor uit te rollen.

Groeten.

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Tijmen---
Apprentice
Opties
Het gebeurt bij iedere app en op de meest willekeurige momenten, ook als ik mijn telefoon niet gebruik. Ik heb mijn loggs al opgestuurd en wacht op een antwoord, in de tussentijd zal ik de veilige modus een poging geven, ik houd jullie op de hoogte!
Oplossing
Tijmen---
Apprentice
Opties
Ik heb een reactie van de loggs. Het probleem schijnt in de volgende "binaire onderhoudsupdate" opgelost te worden. Enig idee hoe veel tijd het gaat kosten tot deze update er is? Ik kan veilige modus niet inkomen en de problemen worden progressief erger.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Tijmen---, goedemorgen.

Dankjewel voor je terugkoppeling. Wij hebben geen inzicht in wanneer er een bepaalde update wordt uitgerold, wel krijg je hier bericht van op je telefoon.

En hopelijk wordt de nieuwe update ook zo snel mogelijk uitgerold 🙏

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
NoaNoa
Journeyman
Opties
Ik had dit ook bij AH. Na de update van 16 mei geen problemen meer, alles werkt weer top. Er is dus hoop 😉.