Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update Android 14

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2024 09:34 AM)
361 Weergaven
KrisAntwerpen
Apprentice
Opties
Wanneer mogen we een update verwachten voor A72 en A14? Voorzien voor december 2023 en nu (21/1/24) nog steeds niets ! Quid?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
renneke
Apprentice
Opties
Heb ondertussen de update voor de android14 gehad,alsook de beveiligingsupdates van januari 2024

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
weeeee
Voyager
Opties
Ik ben ook nog altijd aan het wachten op mijn a14 lte ik heb tijdens dit bericht te typen net via WhatsApp ontvangen dat ik een foutrapport moet sturen via members
0 Likes
KrisAntwerpen
Apprentice
Opties
Bedankt voor de info
0 Likes
J02
Explorer
Opties
Normaal gezien staat de update sinds vandaag klaar om te installeren op de Galaxy A14 4G.
0 Likes
renneke
Apprentice
Opties
Wanneer komt de update android14 naar de samsung a72
0 Likes
Far44
Journeyman
Opties
Net gelezen dat er geen zou komen. Begrijpen wie begrijpen kan. Support geeft zelfs geen reactie.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @renneke,

Het staat nog gepland om gereleased te worden voor de Android 14. Hou de Updates en website in de gaten. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
renneke
Apprentice
Opties
Heb ook nog geen beveiliging update gehad sinds 1 september 2023,dus al langer dan half jaar geleden.Hoe komt dit?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @renneke,

Bedankt voor jouw bericht. Wat is de modelcode van jouw toestel? Ik controleer het dan intern.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
renneke
Apprentice
Opties
Heb ondertussen de update voor de android14 gehad,alsook de beveiligingsupdates van januari 2024