Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

uitgaande oproepen geblokeerd

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2023 02:35 PM)
750 Weergaven
Barbara1703
Pioneer
Opties
Ik heb een a53 en sindsdien kan ik niet meer bellen vanuit het buitenland. Hij zegt: uitgaande oproepen geblokeerd. Ik heb de oproep instellingen gen bekeken en daar staat niks geblokeeed. Ook bij Simpel instellingen is alles oké. Ik heb ook al.een update gedaan. Lees oo dit forum dat meerdere mensen problemen hebben hiermee. Heb nu al spijt van dit toestel. Had een s7 waar ik dit probleem niet had.
Is er een oplossing?
Vriendelijke groeten, Barbara Kuipers 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Barbara1703, goedemiddag. 

Wat waren je bevindingen in de Veilige Modus? Zo kunnen we namelijk het één en ander uitsluiten 😇 Heb je ook al een nieuwe SIM-kaart aangevraagd bij je provider?

Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Barbara1703, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ik heb dit nog niet eerder voorbij zien komen. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
Barbara1703
Pioneer
Opties

hoi 

Met mijn s7 had ik op dezelfde plekken nergens last van . in dit forum zie ik het probleem meermaals voorbij komen. mensen zeggen dat ze een nieuwe sim kaart hebben gekocht. Simpel die komt er ook niet qchter . Het ligt volgens mij dus echt aan het toestel. Het zou fijn zijn dat jullie nog een ander alternatief hebben fan veilige modus.

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je netwerkinstellingen resetten geprobeerd?
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Barbara1703, goedemiddag. 

Wat waren je bevindingen in de Veilige Modus? Zo kunnen we namelijk het één en ander uitsluiten 😇 Heb je ook al een nieuwe SIM-kaart aangevraagd bij je provider?

Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Barbara1703
Pioneer
Opties
Hoi Martijn

Ik heb in Bosnië een simkaart gehaald die geldig is voor de Balkan. Eerst had ik bereik 4g dan want het was alleen een data bundel. En ineens in Tirana na een halve dag niet meer. Alles geprobeerd handmatig ander netwerk. APN adres aangepast enz.  Nergens meer bereik. Een keer gebeld met mijn simpel sim toen lukte het. Nu bij de Simpel Sim geen uitgaande geen binnenkomende oproepen en geen data. Ik kan alleen nog maar wat met wifi. Super irritant. Alle toeristen hebben gewoon bereik..Ik kan niks en dan heb ik ook nog 2 simkaarten.

Ik kan mij thuisfront niet eens bereiken en zij mij niet.

En het gedoe met opstarten in veilige modus daar geloof ik ook niet in. Meestal zegt Samsung zet maar terug naar fabrieksinstellingen....alsof daar alles mee opgelost is ! Heb ook al een update gedaan..Ik heb hele slechte ervaringen met deze A53 ik heb hem in januari aangeschaft en hoop dat de winkel nog wat voor mij kan betekenen want ik wil geen A versie meer!

Hoi Martijn

Ik heb in Bosnië een simkaart gehaald die geldig is voor de Balkan. Eerst had ik bereik 4g dan want het was alleen een data bundel. En ineens in Tirana na een halve dag niet meer. Alles geprobeerd handmatig ander netwerk. APN adres aangepast enz.  Nergens meer bereik. Een keer gebeld met mijn simpel sim toen lukte het. Nu bij de Simpel Sim geen uitgaande geen binnenkomende oproepen en geen data. Ik kan alleen nog maar wat met wifi. Super irritant. Alle toeristen hebben gewoon bereik..Ik kan niks en dan heb ik ook nog 2 simkaarten.

En het gedoe met opstarten in veilige modus daar geloof ik ook niet in. Meestal zegt Samsung zet maar terug naar fabrieksinstellingen....alsof daar alles mee opgelost is ! Heb ook al een update gedaan..Ik heb hele slechte ervaringen met deze A53 ik heb hem in januari aangeschaft en hoop dat de winkel nog wat voor mij kan betekenen want ik wil geen A versie meer!

Hoi Martijn

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Barbara1703,

Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart.

Als dit probleem na een nieuwe SIM kaart is ontstaan, zou ik zeker kijken of een andere SIM kaart van jouw provider wel werkt.

Mochten er vragen zijn, kan je ook contact opnemen via één van onze service kanalen: https://bit.ly/2M3mSRb.

Groetjes,

Daphne

0 Likes