in data 16-11-2021 10:14 PM
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Dag iedereen. Mijn smartphone viel. Scherm kapot. Werkt niet meer (in het begin zat ik nog enkele bliksemschitjes onderaan het scherm maar toen was het volledig gedaan). Smartphone zelf werkt nog want alarmen gaan nog af. Heel frustrerend dat ik het toestel niet volledig kan afsluiten. Ingestelde alarmen blijven afgaan. Batterij lijkt ook niet leeg te gaan. Mijn toestel is galaxy A70.
Kan er mij iemand helpen?
Wat doen jullie met jullie oud toestel? Scherm is kapot dus kan deze biet gebruiken als back up.
Risolto Andare alla soluzione.
1 Soluzione
Soluzioni accettate
in data 10-11-2023 09:01 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hoi @Inge1968, goedemorgen.
Wanneer het scherm het niet meer doet, kan je dit helaas niet uitzetten en zal je helaas moeten wachten tot het toestel volledig leeg is. Uiteraard kan je het toestel wel aanmelden voor een serviceverzoek om het scherm te laten vervangen.
Via onze website kan je het toestel aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht.
Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn
in data 16-11-2021 11:48 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
in data 17-11-2021 09:22 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Wil je hem niet laten repareren? Nieuw scherm kost bij Samsung ongeveer 145 euro voor de A70.
in data 19-11-2021 10:38 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hoi @Leona1998, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community!
Oeeei wat zonde om te lezen dat je telefoon na een val beschadigd is. Heb je je telefoon al aangemeld voor een reparatie?
Als je mij een privé berichtje stuurt heb ik misschien nog wel een leuke andere mogelijkheid voor je 😇
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn
in data 09-11-2023 06:17 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hai Martijn, ik heb hetzelfde probleem. Scherm kapot maar iedere ochtend om 6 uur gaat alarm af nu al 4 dagen. Bij volumeknop en uitknop ingedrukt houden start hij gewoon opnieuw op en simkaart is er al uit. Wat kan ik doen om te zorgen dat het alarm niet meer afgaat? Groet, Inge
in data 09-11-2023 12:11 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Wanneer je het toestel niet meer kan ontgrendelen via het scherm, is het ook niet mogelijk om een alarm uit te schakelen. Je zou nog kunnen kijken of je de telefoon kan resetten met de knoppen, echter heb je hier wel een werkend scherm voor nodig.
Groeten,
Martijn
in data 09-11-2023 03:22 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Het scherm zelf is kapot en zwart. Als ik de volumeknop en de aan/uitknop tegelijk indruk voel ik door de trilling dat hij opnieuw opstart. Maar het alarm blijft afgaan om 6 uur in de ochtend al dagenlang (en zo vroeg hoef ik niet op 😂. Je zou toch denken dat inmiddels de batterij leeg is. Enige oplossing die ik nu nog zie is hem dumpen in een weiland waar niemand hem hoort. Is er geen enkele manier om dit te stoppen?
in data 10-11-2023 09:01 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Wanneer het scherm het niet meer doet, kan je dit helaas niet uitzetten en zal je helaas moeten wachten tot het toestel volledig leeg is. Uiteraard kan je het toestel wel aanmelden voor een serviceverzoek om het scherm te laten vervangen.
Via onze website kan je het toestel aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht.
Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn