Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Terugtoets werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 05-11-2023 03:44 PM)
2018 Weergaven
tukkie
First Poster
Opties

Vraagje..probleem met nieuwe a 54...terugtoet s onderin het scherm werkt niet goed. Iemand daar ook problemen mee of eventueel een oplossing?

0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @tukkie, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt! Is jouw telefoon verder up-2-date? Werken de andere 2 knoppen/toetsen onderin wel goed? 

Werkt de toets wel goed als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
tukkie
First Poster
Opties
Sorry..ben niet zo technisch...veilige modus.. waar vind ik die😊en controlepaneel ,is dat de onderste balk?
0 Likes
tukkie
First Poster
Opties
Heb dit uitgevoerd maar even afwachten...de ene x werkt de terugtoets wel en de andere x niet....beetje jammer van zo'n nieuwe telefoon van nog geen 2 mnd oud
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @tukkie, goedemiddag.

Wanneer je op het startscherm van je telefoon met je vinger van boven naar beneden veegt zie je het controle paneel verschijnen, herhaal je deze beweging dan zie je ook de Aan/uit knop. Tik deze aan en houd de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand.

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor je touchscreen. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes