Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon laten vallen - reageerde traag en nu helemaal niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 13-05-2023 08:58 AM)
335 Weergaven
Ohohh
First Poster
Opties

Ik heb gisteren mijn telefoon laten vallen (op de achterkant). Direct gecheckt of het scherm nog heel was en hij nog werkte. Ik had weinig tijd, maar hij lichtte meteen op en had geen zichtbare schade. Later merkte ik dat hij traag reageerde. Als ik het scherm aanraak, komt hij een seconde later in actie, alsof hij in slow motion werkt. Inloggen met vingerafdruk duurt lang, scrollen op FB betekent mensen toevoegen die ik niet wil toevoegen etc. Hij hapert als ik scroll door foto's. Toevallig stond er een update klaar, maar die heeft de situatie niet veranderd. Als ik hem op tafel leg, wil het scherm wel eens op zwart gaan. Vanochtend had ik de grootste moeite om hem in beweging te krijgen, scherm bleef lang zwart.  Inmiddels niet meer aan te krijgen. Toen ik wilde inloggen met mijn vingerafdruk, leek ik even wat witte stipjes op het scherm te zien.

Ik heb hem opnieuw opgestart, een zachte reset gedaan en de SamsungOndersteuning-check gedaan, die geeft geen problemen aan. Hij laadde ook gewoon op, maakte foto's, gaf geluid etc.

Uiteraard moet ik hem laten maken, aan welk probleem denken jullie?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Erg vervelend deze situatie😔 Wat er precies mis is is zo niet te zeggen. Opsturen voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ  en dan krijg je vanzelf te horen wat er mis is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Erg vervelend deze situatie😔 Wat er precies mis is is zo niet te zeggen. Opsturen voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ  en dan krijg je vanzelf te horen wat er mis is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick