Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon geen wifi6

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2024 11:41 PM)
2463 Weergaven
marisje74
Student
Opties
Zo gauw er een 6 bij mijn wifi symbool komt te staan, valt de wifi compleet weg op mijn A54 en ook die van mjjn man. Verbinden dan ook niet meer. Op ons werk geen last hiervan en op onze oude A50 en iphones ook niet. Beide telefoons zijn week oud. Hebben glasvezel met experiabox 12 van KPN. Wat kan ik hier aan doen??
0 Likes
Spring naar oplossing
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

En verbonden deze dan ook met de Wi-Fi 6? Of met de normale Wi-Fi? 

Groetjes, 

Tessa

marisje74
Student
Opties
Tja, ik heb eigenlijk geen idee🤔? Ik weet alleen dat op het moment dat de 6 bij ons verschijnt en de Wifi wegvalt, de andere telefoons gewoon bereik bleven houden.
0 Likes
marisje74
Student
Opties
Ik zie nu op de oude telefoon dat deze idd geen wifi6 pakt. (Omliggende netwerken) Op de A54 wel..
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Dan lijkt het toch te liggen aan de Wi-Fi 6 instelling. Je had al contact gehad hierover met de provider toch? Wat gaf deze aan? Als de normale Wi-Fi wel gewoon werkt, lijkt het me dat er iets aan de hand is met de speciale Wi-Fi 6. Wi-Fi 6 zou jou namelijk meer bereik moeten geven van de router af, maar dit lijkt nu juist niet het geval. 

Groetjes, 

Tessa

Amanda1994
Voyager
Opties
Hoe hebben jullie die 6 weg gekregen?
Wij zijn al weken aan het bellen en ze weten maar geen oplossing.
Zojuist nog gebeld.
Alles is opnieuw vervangen laatst, de modem, router en glasvezel.
Maar wij willen ook die 6 weg hebben.
0 Likes
marisje74
Student
Opties
Inloggen in je experiabox en daar de bandbreedtes aanpassen. Ik heb dat toen gedaan via een link op een KPN forum die iemand daar had gedeeld. Weet zo niet meer hoe en waar🫣 Voor nu is het dus zelf gelukt, maar lijkt me eigenlijk niet de bedoeling dat nieuwe telefoons er niet mee overweg kunnen, want daar ligt het naar mijn mening aan! Mijn telefoon ging nl laatst weer op een WIFI 6 netwerk in een pretpark en weer geen WIFI. Ook vreemd dat KPN je routerinstellingen niet aan kan passen voor je.
0 Likes
marisje74
Student
Opties
Ik denk dat het deze was...
0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Sorry late reactie, thanks voor je informatie!
Echter heeft KPN dit voor ons gedaan door in te loggen in mijn laptop, en alle gegevens staan zoals ze moeten staan. Die man van de KPN snapt het zelf ook niet helemaal. Hij zei misschien even contact opnemen met Samsung aangezien mijn telefoon een Samsung is, dus dat misschien maar even doen dan.. Want de modem en alle toeters en bellen werken gewoon naar behoren dus het is wel vreemd allemaal. 🫣
0 Likes
marisje74
Student
Opties
Fijn dat het gelukt is voor nu! Maar een noodzakelijke oplossing. Wij zijn ook van mening dat het aan de telefoons ligt. 2 nieuwe A54's met het probleem en oudere Samsungs en iphones geen probleem🤔
0 Likes