Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon geen wifi6

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2024 11:41 PM)
2295 Weergaven
marisje74
Student
Opties
Zo gauw er een 6 bij mijn wifi symbool komt te staan, valt de wifi compleet weg op mijn A54 en ook die van mjjn man. Verbinden dan ook niet meer. Op ons werk geen last hiervan en op onze oude A50 en iphones ook niet. Beide telefoons zijn week oud. Hebben glasvezel met experiabox 12 van KPN. Wat kan ik hier aan doen??
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marisje74,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je het 6 symbool ziet betekent dat jouw toestel verbonden is met een Wi-Fi 6 compatible router. Is alles up-to-date en heb je zowel jullie  toestellen als router gereset? 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Riaweinreder
Student
Opties

Goedemiddag 

Mijn probleem is opgelost.

Blijkt dat mijn reolinkvoordeurbel de zelfde ipadres gebruikte als mijn telefoon. 

De reolink heeft nu een eigen ipadres en heb nu geen last meer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marisje74,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je het 6 symbool ziet betekent dat jouw toestel verbonden is met een Wi-Fi 6 compatible router. Is alles up-to-date en heb je zowel jullie  toestellen als router gereset? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je toevallig bandbreedte 160 mhz aan staan? Zet het uit en probeer het nogmaals .
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marisje74,

Is het gelukt om een werkende internet verbinding te krijgen op jullie toestellen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
marisje74
Student
Opties
Nee, helaas nog niet! Zal KPN maar bellen of dat Wifi 6 niet uit kan. Op netwerken elders werkt alles prima en zo lang die 6 er maar niet komt te staan😅
0 Likes
marisje74
Student
Opties
Ja alles gereset en Wifi manager van KPN gebruikt. Maar op het moment dat ik wel verbinding heb, werkt alles natuurlijk😏
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update marisje74,

Laat weten wanneer je KPN hebt weten te bereiken. Ik hoop dat het snel voor je is opgelost.

Met groet,

Ajay

Community Manager
marisje74
Student
Opties
Wifi6 uitgezet en nu stabiele Wifi op beide telefoons. Lijkt ons dan aan de A54 te liggen??🫣
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @marisje74

Je zou dit enkel kunnen testen door eens te verbinden met een andere Wi-Fi6 router. Het kan ook een issue zijn met de router zelf namelijk. Mocht je de mogelijkheid hebben om eens te kijken of andere toestellen wel normaal kunnen verbinden met jullie Wi-Fi 6 compatible router, of dat je wel met een andere Wi-Fi6 router kan verbinden, kunnen we pas uitsluiten aan welke van de twee het ligt. 

Heb je nu wel goed en snel internet? 

Groetjes, 

Tessa

marisje74
Student
Opties
Onze oude telefoons A50 en A52 en verder 3 iphones verbonden moeiteloos , behalve de 2 nieuwe A54' s
0 Likes