Cerrar

What are you looking for?

cancelar
Mostrando los resultados de 
Buscar en lugar de 
Quiere decir: 

Tema original:

Suggestion: Compact Tablet (8-9") with Stylus Support – Ideal for Note-Taking an

(Tema creado el: 19-04-2025 02:13 PM)
40 Visitas
헨리
Apprentice
Opciones
Hello,

I’d like to suggest a product idea that I believe many users would appreciate: a compact Android tablet (around 8 to 9 inches) with native stylus support similar to the S Pen or Apple Pencil.

Currently, most tablets with stylus functionality are either too large (10” or more) or too expensive for users who simply want a portable, versatile device for reading, highlighting, and light note-taking.

Many people (students, professionals, casual readers) would benefit from a smaller, lightweight tablet with a good display, decent speakers, and accurate stylus input — without the need for full flagship specs or high prices.

A tablet like this could easily stand out in the current market, especially if it included an integrated or bundled stylus.

Please consider this for future development. I believe there's a real demand for this kind of device.

Thanks for reading!
4 Respuestas
Trokko
Samsung Members Star ★★★
Opciones
Buenos dias.
¿Desde que país escribes?
헨리
Apprentice
Opciones
Es importante? Si hace falta lo pongo en español u otro idioma
Trokko
Samsung Members Star ★★★
Opciones
Mas que importante es algo práctico, dado que es la Comunidad Samsung España. Creo que es de sentido común.
No obstante todas las propuestas son bienvenidas y puedes proponerlas directamente al Equipo de I+D desde Samsung Members >Asistencia >Enviar comentarios.
Dependiendo el pais quizás pueda der diferente. De ahi mi pregunta.
헨리
Apprentice
Opciones
¡Gracias por la aclaración!
Entiendo que sea práctico saber el país, aunque el tono me dejó pensando si había cometido algún crimen por no decirlo de entrada.
Prometo que mis propuestas vienen con buena intención… ¡y pasaporte en regla!