Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify A35: ruis, stilte met USB C oortjes

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2025 10:15 AM)
173 Weergaven
Don_B
Journeyman
Opties
Beste

Ik heb een A35 gekocht. Als ik naar Spotify wil luisteren met oortjes (via kabel met USB C) zit er veel ruis op tijdens de muzieknummers. Tussen de nummers valt er een stilte en soms wil het nieuwe nummer zelf niet of laattijdig starten.

Ik heb al de geluidsinstellingen aangepast, maar niets helpt.
Wat kan ik nog doen?

Mvg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Don_B
Journeyman
Opties
Hallo

Het probleem met Spotify lijkt opgelost nadat er een update van Spotify was.

Bedankt voor de feedback.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Don_B,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Is dit alleen bij Spotify of ook bij andere apps zoals bij bijvoorbeeld Youtube? Heb je daarnaast gecontroleerd of hetzelfde ervaart met andere oortjes? Is jouw toestel verder helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Don_B
Journeyman
Opties
Hallo Ajay-A, bedankt voor jouw reactie. Dat is voornamelijk zo bij Spotify. Op een andere toestel (ook Samsung) hebben de oortjes die problemen niet (wel wat lichte ruis, maar dat kan aan de oortjeszelf liggen). Het toestel is helemaal up-to-date.
Mvg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Don_B,

Dit lijkt gerelateerd aan de Spotify app. Is de app zelf ook helemaal up-to-date? Zo ja, dan kan je controleren of bij de batterij instellingen van de app het wel op 'Onbeperkt'staat? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Spotify ---> Batterij ---> Onbeperkt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Don_B
Journeyman
Opties
Hallo, bedankt voor de suggestie. Ik heb dit toegepast, maar het helpt niet. Het geluid hapert constant tijdens het gebruik van een hoofdtelefoon (via Bluetooth) en het gebruik van oortjes (via USB-C kabel). Er vallen heel de tijd stiltes in de muziek of tijdens een audioboek.
Ik heb reeds geüpdatet, cache en geheugen van Spotify geleegd, Spotify opnieuw geïnstalleerd... niets helpt. De hoofdtelefoon en de oortjes werken wel op andere Samsung toestellen (ook met Spotify).
Mvg
0 Likes
Don_B
Journeyman
Opties
Het is niet enkel met Spotify, hetzelfde probleem van het geluid dat hapert bij het beluisteren met oortjes of koptelefoon, heb ik ook met de apps Samsung Misic en YouTube.
Mvg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Don_B,

Ter controle, is jouw A35 ook helemaal up-to-date en heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Don_B
Journeyman
Opties
Hallo

Om de een of andere reden lukt het me niet om dat recovery-menu op te roepen. Als ik 'Volume Omhoog + Aan-knop' gelijktijdig indruk en vasthoud, start de smartphone gewoon op. Ik heb het opgezocht en voer het volgens mij correct uit. Ik weet niet wat ik fout doe. Mvg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Don_B,

Wat ook wel soms helpt is om het aan een computer te verbinden via de oplaadkabel en het dan uit te voeren. Ben je in gelegenheid om het zo te proberen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Don_B
Journeyman
Opties
Hallo

Het probleem met Spotify lijkt opgelost nadat er een update van Spotify was.

Bedankt voor de feedback.