Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sos noodoproep

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2023 12:07 PM)
346 Weergaven
Lexie456
First Poster
Opties
Mijn telefoon blijft het automatisch ingestelde alarmnummer bellen. Ik heb alles al gedaan: sos noodgeval uitgezet, rechterzijknop geeft nu Bixby, onbedoeld aanraken staat aan. Waar in hemelsnaam vind ik de sos noodoproep dat ik dat nummer aan kan passen naar iets onbestaands?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Lexie456, goedemiddag. Dit nummer kan je niet aanpassen en standaard geprogrammeerd. Wel kan je extra contacten toevoegen om deze in te lichten bij een noodgeval 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Lexie456, goedemiddag. Dit nummer kan je niet aanpassen en standaard geprogrammeerd. Wel kan je extra contacten toevoegen om deze in te lichten bij een noodgeval 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Skomer1
First Poster
Opties
Het probleem is dat de sos functie waarbij je 3 keer op de startknop moest drukken om een sos te zenden naar de mensen die je in had gesteld verdwenen is uit de wearable app van de samsung galaxy smartwatch 4. Heb daar de smartwatch voor gekocht
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Skomer1,

Bedankt voor jouw bericht. Je kan hier een foutrapport over sturen via de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Skomer1
First Poster
Opties
Is gelukt bedankt
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Skomer1,

Jouw feedback hierover is nu bekend en hopelijk krijg je zo snel mogelijk een antwoord terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes