Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SOS Noodgeval

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
167 Weergaven
Els38
Navigator
Opties
Mag ik ook om SOS Noodgeval niet te hoeven gebruiken ook op gedwongen stoppen tikken? Want soms werkt een app biet door een blokkade van een server en dan kan ik het scherm niet vergrendelen en dan tik ik per ongeluk 5 keer op de powerknop van de S21 FE smartphone. En als ik dan de oproep aan de kant heb gedaan zijn de telefoonnummersom te bellen en gebeld te worden in Telefoon app geblokkeerd. Oeps! En moet het dan weer deblokkeren.

image

image

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Bedoel je dat je dit wilt uitzetten? Dat kan toch gewoon. Die blokkade is trouwens maar tijdelijk zodat de hulpdiensten jou kunnen terugbellen indien dat nodig is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Els38
Navigator
Opties
Ja, maar tijdelijk is niet handig als ik door een serverfout van systeem Duolingo bijvoorbeeld na 5 keer het knopje voor vergrendelen snel heb gebruikt. Hulpdiensten kunnen niks met een geblokkeerde server bijvoorbeeld Duolingo. Brandweer is er voor de brand. Als server Duolingo geblokkeerd is dan is er geen brand in huis. Als het om een ambulance gaat terwijl bijvoorbeeld server Duolingo de smartphone blokkeerd of server Kruidvat wat ik probeerde eerst te vergrendelen dan kan de ambulance en de mensen daarin niks doen en de mensen van de politie ook niet als ik door brandweer, ambulancediensten of politie wordt terug gebeld. Haha! Na het uitzetten met gedwongen stoppen deed ik nog een keer smartphone vergrendeld snel 5 keer de powerknop aan de zijkant indrukken. Deed het opnieuw. Oeps! Het annuleren ging niet goed. Waardoor oproepen tijdelijk 2 uur waren geblokkeerd. Ik heb dat uit kunnen zetten. Anders wordt ik voor niks gebeld vanuit de alarmcentrale en ik wil geen boete betalen. Dit nieuws https://www.rtl.nl/nieuws/editienl/artikel/5379161/wanneer-bel-je-112-huisartsenpost-alarmcentrale-h... is van twee jaar geleden maar bel ik met SOS noodnummer terwijl het geen spoed is dan wordt ik naar de huisartsenpost verwezen maar het is gewoon onhandig dat als een server vast loopt en verwijderen uit multiwindow nog niet mogelijk is dat het dan uitkijken is dat de powerknop niet onnodig te veel wordt gebruikt. Als ik zijknop gebruik krijg ik mogelijk dit. Camera aangezet. Ik ga zijknop weer uit doen. Gelukkig weet ik dat ik op moet letten met SOS noodgeval. Maar waarom hebben smartphones dat eigenlijk? Als ik bijvoorbeeld een ongeluk op straat heb gekregen of er is brand in huis dan heeft SOS noodgeval ook geen zin. Ik vind dat zelf eigenlijk niet handig dat de smartphone S21 FE een SOS noodgeval functie heeft.1752304033980.jpg1752304034002.jpg1752304034016.jpg1752304611714.jpg
0 Likes