Deze mail heb ik vanochtend in Gmail gekregen. Bij Kruidvat heb ik de toegang tot risicovolle gegevens... Bekijk bericht
Goedenavond, Je kunt Google 100% vertrouwen. Ik zou die mail gewoon negeren. Je kunt gewoon alle toe... Bekijk bericht
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Custom List Message Item |
---|
Deze mail heb ik vanochtend in Gmail gekregen. Bij Kruidvat heb ik de toegang tot risicovolle gegevens... Bekijk bericht Goedenavond, Je kunt Google 100% vertrouwen. Ik zou die mail gewoon negeren. Je kunt gewoon alle toe... Bekijk bericht |
Ik heb een probleem. Altijd als ik mijn galaxy A15 (128GB) heb opgestart en ontgrendeld, zegt hij "One UI reageert niet" en als ik op... Bekijk bericht |
Android 15 heeft mijn Samsung Galaxy A34 helemaal naar de klote geholpen. Letterlijk alles is verpest. Ik heb van alles geprobeerd, terugzetten... Bekijk bericht Je kan proberen op de computer smart switch te downloaden, je galaxy apparaat koppelen en dan ga je ... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb voor mijn zoontje de galaxy A9 (2025) gekocht. Nu wil ik een dynamische achtergrond instellen.... Bekijk bericht Om het cachegeheugen op een Samsung-toestel te legen via het recovery menu, moet je het toestel eers... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb nu bijna 2 jaar een A54 en sinds dat ik hem heb heb ik ingesteld dat de donker stand aan en uit gaat met zonsondergang en... Bekijk bericht Hallo @Bram B, Dat is een goede vraag! Ik help je ook graag. Ben je eruit gekomen met het advies van... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb dit geprobeerd via de gebruikelijke kanalen: 1) livemail: instellingen: meldingen uitschakelen 2) instellingen telefoon:... Bekijk bericht Nog even uit nieuwsgierigheid; ,zou je dit synthesizer geluid ook kunnen veranderen? Ander geluid ki... Bekijk bericht |
Ik kan helemaal.geen oproepen blokkeren op mijn A53. Ik krijg een foutmelding: Kan gegevens niet lezen ... Bekijk bericht |
Een paar weken geleden deed ineens betalen met mijn telefoon niet meer. Alle apps eraf gegooid, kaarten opnieuw toegevoegd, maar zonder succes. ... Bekijk bericht Inmiddels werkt het weer nadat ik in de NFC app andere wallets, zoals de Samsung wallet, heb uitgesc... Bekijk bericht |
Beste Sinds enige weken lukt handsfree bellen met A52s 5G niet meer - in 2 verschillende auto's van 2 verschillende merken. Zodra een... Bekijk bericht Hallo Diedhert. Dat is de app waarmee je via jouw toestel de instellingen van jouw Watch kan bekijke... Bekijk bericht |
Heeft iemand een idee hoe het zou kunnen dat je van de ene op de andere dag niet meer contactloos kunt betalen met je telefoon. Had 3 passen in... Bekijk bericht Ik weet niet of dit de oplossing is geweest, ik heb iets uitgezet en kon toen wel contactloos betale... Bekijk bericht |
Hello everybody, I have recently bought an samsung A56. Almost no app works on the WIFI. Testen different... Bekijk bericht Hallo Jr03nB, Wat voor sterkte (balkjes) geeft het aan wanneer je verbonden bent met een Wi-Fi netwe... Bekijk bericht |
Gisteren heb ik in de Odido winkel aan de Herestraat een nieuwe smartphone gekocht. De smartphone S21 FE van Els werkte wel met de twee... Bekijk bericht Yes! Eerder dan verwacht na 3 dagen is nu de batterij gestopt met Gebruikspatronen leren. 37% en 12 ... Bekijk bericht |
Hoe kan de vervelende App cloud verwijderd worden? Wat ik in de smartphone A56 heb. ... Bekijk bericht Het was er donderdag 17 juli en het is nu drie dagen later en het blijft weg in de smartphone A56. M... Bekijk bericht |
Weet iemand betrouwbare en goede app AOD always on display op de galaxy A16 5G Zit er niet op volgens mij Zie... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung Galaxy A53. nu kan ik sinds een jaar al geen verbinding meer maken met een netwerkoperator. dit zorgt ervoor dat ik niet gebeld... Bekijk bericht Hallo @Members_4bdmK7E, Dat is inderdaad erg bijzonder. Dat is is juist 1 van de essentiële functies... Bekijk bericht |
Guys when does one ui 7 come out on galaxy a 14? Bekijk bericht |
Mag ik ook om SOS Noodgeval niet te hoeven gebruiken ook op gedwongen stoppen tikken? Want soms werkt een app biet door een blokkade van een server... Bekijk bericht Ja, maar tijdelijk is niet handig als ik door een serverfout van systeem Duolingo bijvoorbeeld na 5 ... Bekijk bericht |
Mijn telefoon loopt vast of hij tript en gaat uitzich zelf allemaal dingen openen Bekijk bericht |
Heb de samsung a54 en sinds de systeemupdate naar one ui 7.0en de android versie 15 krijg ik geen geluid meer van een melding wanneer mijn scherm... Bekijk bericht Dat is erg mooi om te lezen Gurda1192, Ik wens je nog veel plezier met jouw A54 en Watch. Wanneer je... Bekijk bericht |
Samsung A55 In een eerdere post heb ik het al aangekaart, de update naar OneUI 7 is waardeloos. Niet alleen allerlei aanpassingen... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
3 | |
2 | |
2 |