Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Selfiestick instellen op Samsung A33

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2023 10:30 AM)
857 Weergaven
snap1704
Pioneer
Opties

Het weekend dat gepasseerd is ben ik hier heel goed geholpen om mijn nieuwe A33 5G optimaal in te stellen. Nu heb ik nog een vraagje. Ik heb hier een Maxxter ACT-TA-STbt-01 selfiestick. Verleden jaar gekocht in de Action. Er staat een bluetooth knopje op en is al verbonden met de foon. Blijkbaar kan ik mijn foon dan bedienen met die stick om foto's te nemen of filmpjes te maken. Ergens in de camera instellingen maar waar en hoe juist ?

Dank bij voorbaat.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat zul je in de handleiding van je selfie stick moeten opzoeken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je de 2 met Bluetooth verbonden? Dat zou namelijk al genoeg moeten zijn. Ik denk dat het raadzaam is om de handleiding van de stick te lezen.
snap1704
Pioneer
Opties

Ja en ik zie inderdaad " iets " verschijnen op het scherm v/d foon met onderaan een geluids icoontje en bovenaan 3 puntjes. Als ik die 3 puntjes open krijg ik weer op de foon allerlei volume instellingen. Beltoon, Media, Meldingen & Systeem maar verder gebeurt er niets. Camera wordt niet geopend om eventueel opnames of foto's te maken.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je moet de camera zelf openen🙂
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Is het al gelukt? Kom je er nu uit?

snap1704
Pioneer
Opties

Ahja inderdaad, weer iets opgelost si, bedankt Patrick. Zullen enkel foto's zijn die ik kan " trekken " zeker. Niet een opname starten of afsluiten van een filmpje ?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

'Zullen enkel foto's zijn die ik kan " trekken " zeker. Niet een opname starten of afsluiten van een filmpje ?'

Ik heb geen idee wat je hiermee bedoeld.

snap1704
Pioneer
Opties

Ah oei, iets duidelijker dan. Dus nu kan ik foto's maken met telkens op dat knopje te duwen. 

Maar kan ik de camera ook zo instellen dat ik een opname van een filmpje kan starten en stoppen door op datzelfde knopje te drukken ?

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat zul je in de handleiding van je selfie stick moeten opzoeken.
snap1704
Pioneer
Opties

Ok, maar dit is ook al genoeg. Om selfies te maken, heet niet voor niets een " selfie " stick. Handleiding voor zoiets vinden, zou kunnen maar heb voorlopig niets gevonden. 

0 Likes