Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenshot maken lukt niet meer na update (galaxy A50)

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2020 12:23 AM)
10938 Weergaven
Mariasusanna198
First Poster
Opties

Goedenavond,

Vanavond kwam ik er direct na het voltooien van de updates achter dat een screenshot maken niet meer lukt. Ik deed zoals altijd de aan/uit knop en de volume omlaag toets ingedrukt houden maar er gebeurt niets. Ik krijg alleen in beeld de opties met uitschakelen, opnieuw opstarten etc. En er staat onder: Instellingen zijtoets. Maar ik weet niet zo goed wat ik daar kan aanklikken om het op te lossen. En of het überhaupt daarmee op te lossen is. Heeft iemand advies? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi!

Dan houd je de knoppen waarschijnlijk te lang ingedrukt. Kun je eens proberen om de knoppen minder dan een seconde in te drukken?

Als alternatief kun je ook een gebaar gebruiken om een schermafbeelding te maken. Ga hiervoor naar Instellingen >> Geavanceerde functies >> Bewegingen en gebaren >> Vegen voor schermafbeelding.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi!

Dan houd je de knoppen waarschijnlijk te lang ingedrukt. Kun je eens proberen om de knoppen minder dan een seconde in te drukken?

Als alternatief kun je ook een gebaar gebruiken om een schermafbeelding te maken. Ga hiervoor naar Instellingen >> Geavanceerde functies >> Bewegingen en gebaren >> Vegen voor schermafbeelding.

kevin-sig
Mariasusanna198
First Poster
Opties

Hoi KevinW,

Thanks voor je reactie! Het was inderdaad een kwestie van de knoppen korter ingedrukt houden. Was eerder niet zo. Bedankt voor je tip! Ik kan weer screenshots maken :smiling-face:

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Top, goed om te lezen dat het zo weer lukt! 😎 Fijn weekend alvast!

kevin-sig
0 Likes
Mariasusanna198
First Poster
Opties

Ja ben blij 😃 jij ook een fijn weekend! En stay healthy!

0 Likes
Japgras
First Poster
Opties

Ik ben daar ook achter gekomen. Maar voorde update wel het screenshot meteen gemaakt bij het indrukken. Nu ongeveer een seconde nadat je de knoppen hebt losgelaten. Dat kan heel onhandig zijn. Is da at iets aan te doen.

0 Likes
Mariasusanna198
First Poster
Opties

Ja het gaat niet meer zo snel en soepel als voorheen helaas.

0 Likes