Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherpstellen Camera

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2025 02:29 PM)
153 Weergaven
Balin25
First Poster
Opties
Net een Samsung a55 aangeschaft en de kwaliteit van de camera/foto's valt me zo tegen! Om een onderwerp scherper te hebben kon ik voorheen op een onderwerp tikken en als ik dat niet deed was de hele foto scherp (s20 fe). Echter nu is m'n camera niet scherp en bij tikken is maar een heel klein stukje scherp. Hoe krijg ik meerdere onderwerpen scherpstellen?

Ook loop ik ertegen aan dat de foto die ik denk te maken door m'n camera er minder goed uitziet als ik 'm vanuit m'n galerij open.

Ik heb de camera instellingen al gereset en toestel opnieuw opgestart. 

Kunnen jullie mij helpen met dit probleem? 
Sa55 stond in top 10 met beste camera op tel maar valt me nu zwaar tegen...
0 Likes
9 Antwoorden
BeetjeMatig
Journeyman
Opties
Kan je eens de PRO stand van de camera proberen en kijken of dat het fixt? Lijkt mij vreemd dat die camera zo matig zou werken. Heb je anders een voorbeeld foto?
Balin25
First Poster
Opties
Heb ik ook geprobeerd, maar PRO functie wordt niet beter.
Gaat vooral om foto's met meerdere gezichten erop, dan is 1 gezicht scherp. En bij het nemen van de foto lijkt hij scherper dan het resultaat.
0 Likes
Balin25
First Poster
Opties
Wat hij ook doet, is de foto's automatisch corrigeren na het nemen van de foto's. Ondanks dat alle instellingen daarvoor niet aan staat. Iemand tips?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Balin25,

Hartelijk bedankt voor jouw feedback. We waarderen zeer jouw mening over over producten. Je kan via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Wanneer je meer informatie wenst, kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Balin25
First Poster
Opties
Bedankt voor uw antwoord. Echter gaat t vooral om foto's waar meerdere mensen op staan en stuur liever geen foto's op van mensen .
Ook corrigeert mijn telefoon de foto's na het nemen terwijl dat uit staat....daar heb je toch geen foto voor nodig? Anders stuur ik die wel op.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Balin25,

Het sturen van foto's en/of video's is optioneel. Het helpt wel onze ontwikkelaars de issues beter te begrijpen in sommige situaties. Heb je het ondertussen kunnen indienen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Balin25
First Poster
Opties
Net geprobeerd maar potlood icoon en foutrapport kan ik niet vinden .
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Balin25,

Wanneer je de Members app opent kan je gaan naar Ondersteuning (rechtsonderaan) ---> Feedback verzenden ----> Druk rechtsonderin op het pijltje ----> Camera. Hier kan je in jouw eigen woorden de issue typen. Kan je laten weten of het zo wel lukt?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Balin25
First Poster
Opties
Feedback verzonden. Hopelijk volgt een oplossing, want dit is waardeloos.
0 Likes