05-05-2024 11:55 AM - bewerkt 05-05-2024 11:55 AM
Thuis hebben we 3 Samsung telefoons, gaande van A32 tot A54 en 2 andere merken, maar de 4G en 5G ontvangst op de Samsung modellen . op de andere telefoons heb ik minimum 3 streepjes , terwijl op de samsunng modellen dit maar 1 streepje tot soms 2 streepjes is.
en de telefoons zitten allemaal in dezelfde prijsklasse.
Oh ja, telefoons zijn up-to-date en aangezien de ontvangst bij andere modellen beter is ligt het ook niet aan de zendmasten. tevens zijn 4 van 5 toestellen allemaal bij dezelfde provider.
Maar zodra het Samsung modellen zijn is de ontvangst gewoon erbarmelijk .
de andere modellen zijn trouwens eentje 5 jaar oud en de andere 2 jaar oud. dus niet recenter dan de A54.
Als consument , die beschikt over ook nog tablets, frigo , tv's van samsung vind ik dit bij de smartphones dat men hier wel eens werk van mag maken.
Zelfs als we bezoek hebben en die mensen hebben een smartphone van een ander merk , dan zie je dat die veel ontvangst hebben .
Oh ja, het heeft ook niet te maken met bluetooth en wifi , dat maakt allemaal niks uit.
Maar misschien denk ik de volgende keer wel eens aan een ander merk , eer we nog een telefoon aanschaffen, tenzij men met een degelijke oplossing of firmware update komt die dit porbleem verhelpt .
op 05-05-2024 12:01 PM