Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung toestel uit Marokko

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2024 12:23 PM)
380 Weergaven
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hoi allen,
Ik heb een heftige vraag denk.
Ik heb 19 januari bij Amazon.nl een nieuwe telefoon besteld, de GALAXY A14 (2023) 4G, 20 januari netjes gewerkt, werkt prima het toestel.
Wat blijkt nu, de software die er op staat is afkomstig uit Marokko, is dat heel erg voor garantie of ondersteuning?

Toestelcode is A145F
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je kunt het toestel gewoon blijven gebruiken. Als het ooit stuk gaat dan wordt het wel lastig ja.

Dus je kan deze gebruiken tot er wat is of je een nieuwe wilt. Daarna gewoon bij de Samsung Webshop een Nederlands toestel kopen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je kunt het toestel gewoon blijven gebruiken. Als het ooit stuk gaat dan wordt het wel lastig ja.

Dus je kan deze gebruiken tot er wat is of je een nieuwe wilt. Daarna gewoon bij de Samsung Webshop een Nederlands toestel kopen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Maar tegenwoordig moet het qua garantie toch niet meer uitmaken of ik een toestel op de Noordpool of in Nederland koop?
0 Likes
Hydra1996
Explorer
Opties

Hi, 

Ja het doet er wel aantoe. Het is namelijk zo dat als je telefoon niet voor de EU markt is bestemd kan Samsung het niet repareren. De onderdelen van Marokko zijn niet hetzelfde van de EU. Het staat op de website geschreven. 

Met vriendelijke groeten,

1000005281.jpg

1000005280.jpg

1000005279.jpg