31-10-2021 04:12 PM - bewerkt 31-10-2021 04:13 PM
Mijn oude Samsung A50 is afgelopen week gevallen en stukgegaan. Het scherm gaat niet meer aan en misschien is er nog wel meer mis. Deze telefoon was al bijna 4 jaar oud dus ik heb een nieuwe gekocht ipv hem te laten maken. Ik heb nu een Samsung A525 en ben er erg blij mee. Ik heb echter wel 2 problemen ontdekt. Na het overzetten van mijn SD-kaart mis ik al mijn notities in de Notes app. Dit is nog al belangrijk aangezien ik daar een redelijk aantal wachtwoorden en andere belangrijke dingen in heb staan. Ook mis ik mijn foto's van de afgelopen 3 maanden. Dit is raar want mijn nieuwe telefoon zei na het overzetten van de SD-kaart dat er om 2 uur de voorgaande nacht een apparaatbackup gemaakt was. Ik vroeg mij af of iemand een oplossing heeft voor één of beide problemen.
Alvast bedankt,
Simon Beckers
op 01-11-2021 09:07 AM
Hoi Simon, ik zou een aantal lokale gsm winkels bellen en vragen of ze een scherm van een A50 hebben en die even willen aansluiten op jou telefoon zodat je snel de notities en foto's kunt backuppen. Misschien dat er een toko is die dit voor een klein bedrag wel wilt doen. Of het scherm vervangen in zijn geheel met de garantie dat hij daarna wel aan gaat en anders niet/gedeelte betalen uiteraard.
op 02-11-2021 05:01 PM
Goedemiddag @SimonJJB,
Welkom op de Samsung Community!
Fijn dat je een nieuw toestel hebt gevonden en je daar tot dusver erg blij mee bent.
Het terughalen van gegevens zal niet gemakkelijk zijn als je niet meer in het toestel komt. Je kunt het advies van @Rohit hierin opvolgen. Ik hoop dat het lukt 🙏
Groeten,
Tessa