Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy A53 laadt langzaam

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2023 06:08 PM)
2691 Weergaven
Inge81
Explorer
Opties

Beste lezers,

Ik heb een nieuwe Samsung Galaxy A53. Deze laadt langzaam op met de Samsung snellader 25W. De lader beloofd om in 30 minuten 60% batterij te laden. Mijn telefoon doet 31 minuten over 18% batterij.

Functie snel laden staat aan op de telefoon, telefoon omgeruild voor nieuwe, verschillende stopcontacten geprobeerd thuis, 2 snelladers geprobeerd maar steeds hetzelfde verhaal. Wie o wie kan mij helpen? Groetjes Inge 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Inge81, goedemorgen.

Is jouw A53 verder helemaal up-2-date? Deze oplader zal niet dezelfde oplaadsnelheid beiden op jouw A53 in vergelijking met de S21. 

Op de S21-serie heb je de mogelijkheid om Super Snel opladen in te schakelen. Staat deze optie aan en is de S21 leeg dan kan deze met 30 min meer 50% opladen. Omdat je aangeeft aan dat je wel een verschil ervaart denk ik niet dat er wat mis is met de oplader of jouw telefoon.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Kijk hier ook voor meer informatie over de oplader: 25W Adapter | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
Peer_76
Voyager
Opties

Gebruik jij wel originele Samsung laders? Op internet word nogal eens wat namaakspul verkocht.
Heb jij een ander toestel waarmee die snellader getest kan worden?

0 Likes
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Misschien een idee om met een multimeter de uitgang testen op voltage, ampere,
0 Likes
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Dus blok in stopcontact en dan de uitgang testen, uitkomst kan/ mag iets afwijken, anders omruilen
0 Likes
Inge81
Explorer
Opties

Het is een samsunglader snellader 25W, in de veronderstelling dat het een originele is, op een NL site gekocht. Net getest met een Samsung 21 en die laadt ook langzaam 56 minuten voor 64%. Dat zou 2x zo snel moeten zijn

0 Likes
Inge81
Explorer
Opties

Ik heb geen multimeter helaas. Het vreemde is dat 2 dezelfde laders hetzelfde resultaat geven op 2 verschillende telefoons. Of heb ik pech dat beide laders niet goed zij

0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties
Mag ik vragen op welke site jij deze heb gekocht, en kan jij een foto van deze lader plaatsen? Ik heb namelijk het vermoeden dat ze jou een namaak lader hebben verkocht. Ken jij iemand met een originele snellader om daar uit te proberen hoe jouw A53 daar op reageert?
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties
Wat voor een oplaadkabeltje gebruik je?

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes
Inge81
Explorer
Opties

Origineel meegeleverde kabel van een S21. Kabel van A53 ook getest maar maakt geen verschil

0 Likes
Inge81
Explorer
Opties

20230308_164816.jpg

0 Likes