Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy a10 wifi problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2020 08:30 PM)
1036 Weergaven
Ilse1975
First Poster
Opties

Ik kan met de Samsung galaxy a10 geen verbinding meer krijgen met thuiswifi. Wel op andere wifi netwerken.  Er zit dus iets tussen router en smarthphone thuis. 

Al geprobeerd netwerk vergeten. Verschillende namen netwerk gegeven. Het probleem blijft. Soms kort verbinding. Dan weer niet. Alle overige smarthphones en mobiele apparaten hebben geen probleem. Wie heeft de oplossing?

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen / algemeen beheer / resetten / Netwerkinstellingen resetten. Als het hierna weer werkt top👍 zoniet dan even de router een reset geven, en dan als eerste apparaat je telefoon verbinden. Ik heb goede hoop dat 1 van deze 2 dingen zal werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Ilse1975
First Poster
Opties

Dat hebben we gedaan. Maar het probleem blijft. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hoe heb je de router gereset als ik vragen mag?
0 Likes
Ilse1975
First Poster
Opties

Stekker eruit. De provider is op afstand in onze wifi box bezig geweest. Het gekke is. Aanvankelijk leek het probleem opgelost toen we twee verschillende namen aan netwerk hadden gegeven. Toen we een repeater aan wilde sluiten mislukte dat. De provider had alle instellingen weer teruggezet. Maar wij zaten toen dus weer met 2 smarthphones die iedere keer van netwerk worden gegooid. Volgens de providerwas de oorzaak van twee verschillende namen dat het niet lukte met repeater. Ik heb vanavond dus weer twee verschillende namen gegeven. Want we willen gewoon verbinding. En die repeater interesseert me nu even niet  maar het probleem blijft bestaan nu. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Met de router resetten bedoelde ik fabrieksinstellingen, niet de stekker eruit.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het toestel wel met andere Wi-Fi netwerken kan verbinden, ligt het niet aan je toestel, maar aan het netwerk.

Vaak zit er aan de achter- of onderkant van de router een pinnetje dat je in kunt drukken om de router te resetten 👍

rsz-846676
0 Likes