op 11-08-2020 03:35 PM
Zondag ben ik naar het strand geweest, in de ochtend kon ik mijn samsung nog opladen was er niks aan de hand en toen ik s'' avonds terug kwam van het strand en mijn telefoon wou opladen kreeg ik geen reactie wanneer ik de orginele oplaadkabel er in deed. Er is misschien een beetje zand en 1 a 2 druppels op het scherm gekomen, maar dat is vaker gebeurd. Ik heb de telefoon ook pas net 1 jaar.
Het ligt niet aan de oplaadkabel, en met het scherm was ook niks mis toen ie aan stond , zag geen waterschade etc.
Inmiddels is de telefoon bij de maker, die heeft er een nieuwe oplaadconnecter in gezet maar dat heeft helaas niks geholpen. Morgen word er een nieuwe accu in gezet.
Zou dat gaan helpen? Wie heeft nog meer tips wat het zou kunnen zijn?
op 11-08-2020 05:56 PM
op 12-08-2020 04:23 PM
op 28-08-2020 01:44 PM
op 11-12-2020 02:14 PM
Dat is toch eigenlijk te gek voor woorden. Is toch hun fout? Ik heb hetzelfde probleem. Vorig jaar mei gekocht. Zeer zuinig mee omgegaan. Laadt niet meer op. Gewoon DOOD...
op 11-12-2020 02:27 PM
Schijnt dat ik nog garantie heb. Dus ga ´m opsturen .
op 14-12-2020 10:49 AM
Hi @SHans1961,
Heb je het al met een andere oplader getest? Helpt dat niet, dan kun je nog proberen om de USB-poort schoon te maken: https://bit.ly/2BMyqS1
op 14-12-2020 12:18 PM
De batterij was gewoon hélemaal leeg. Is opgelost nu. Dank voor je antwoord.
op 14-12-2020 12:44 PM
op 01-04-2021 03:10 PM
Goedemiddag, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de Samsung A70, en die wilt niet meer opladen, dit is al de 2e keer in 3 maanden tijd. Ik heb de telefoon sinds begin januari 2020.
Daarvoor had ik ook een A70, maar die ging door een of andere reden kapot. (heb hem wel een keer laren vallen, maar dat was al een tijd daarvoor) hij kreeg opeens een paars flikkerend scherm kreeg die opeens en toen viel die uit.
Dus ik heb een nieuwe Samsung A70 gekocht, maar nu laad deze dus niet meer op... ik ga er goed mee om, geen waterschade, wel paar keer laten vallen maar ik heb een beschermhoesje en een screenprotecter.
ik heb alles al geprobeerd, veilige modus, usb ingang meerdere malen schoongemaakt, andere kabels (ook origineel), andere blokjes, andere stopcontacten, geprobeerd te kalibreren, en een quick reset. Maar ik ga hem niet naar fabrieksinstellingen zetten, ik ben bang dat ik het alsnog niet goed genoeg heb geback uppt.
Kan iemand mij helpen met of hoe ik dit probleem kan verhelpen, of garantie heb op een nieuwe, aangezien het wel een software probleem is.