Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A55 - Mediageluid naar gehoorapparaat

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2024 08:31 AM)
538 Weergaven
hendrina
Pioneer
Opties

Ik heb een samsung A55 kan deze wel koppelen met gehoorapparaat, maar vervolgens media luisteren via gehoorapparaat lukt niet meer welke knopjes zet ik verkeerd.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie hendrina,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @hendrina,

Bedankt voor jouw bericht.  Wanneer de optie niet beschikbaar is in de app van het gehoorapparaat en alles is up-to-date, raden we aan te gaan naar Instellingen ---> Toegankelijk ---> Gehoorverbetering ---> Ondersteuning gehoorapparaten? Hier kan je de gehoorapparaat verbinden en zou het Media geluiden ook mee moeten meenemen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
hendrina
Pioneer
Opties
Via gehoorapparaat lukt bellen niet en ook niet media luisteren, lukte wel met andere telefoon die problemen gaf
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie hendrina,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes