Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A54 Conference call werkt niet als je een call center belt en opties moet kiezen.

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2024 09:18 PM)
260 Weergaven
Members_GATdCCi
Student
Opties

Hallo iedereen ik heb met de Samsung A54 een vervelend probleem.

Als ik met iemand bel om te helpen een probleem op moet lossen, met een instantie dan voeg ik de callcenter toe alleen, dan begin het problemen zoals keuze menu van de instantie werkt dan niet meer. Alleen als je callcenter alleen belt met niemand erbij dan werkt het gek genoeg wel.  🤔 Hiervoor had ik een Xiaomi telefoon daar werkt het zonder problemen een Conference call met callcenters ik hoop dat Samsung met een fix gaat komen ik heb al support gehad alleen kon ze niet tijdens gesprek het oplossen. Nogmaals hoop ik dat samsung dit snel oplost erg vervelend om mensen zo te helpen als ze problemen hebben met instanties. 

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je kunt hiervoor een foutrapport verzenden via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Ik zou in datzelfde menu Ondersteuning ook feedback hierover verzenden, dat komt dan bij de ontwikkelaars terecht.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_GATdCCi
Student
Opties

Bedankt voor je reactie.

Hoelang gaat het duren waardoor er een Fix uit gaat komen.?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Helaas kan niemand daar een antwoord op geven. Dat ligt aan de ontwikkelaars.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_GATdCCi
Student
Opties

Ik begrijp het dat het nu aan de ontwikkelaars ligt. Hoop dat ze snel dit oppakken, en oplossen nu is het erg vervelend om instanties te bellen samen met consumenten.

0 Likes