Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A53: Telefoon hangt soms

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2024 08:13 AM)
609 Weergaven
Nxke
Explorer
Opties
Telefoon hangt soms vast,het scherm kan je aanzetten ook met de vingerafdruk maar reageert in het startscherm niet op aanraking,even heropstarten verhelpt het probleem.Nog mensen die dit ondervonden hebben?
0 Likes
3 Antwoorden
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Een harde reset kan altijd even helpen om het systeem terug opnieuw op te starten eventueel. En je toestel 1 keer per week afzetten moest je dit nog niet gedaan hebben als een smartphone te lang aanstaat zonder uit te zetten geraakt de processor overbelast indien dit niet helpt. Kan je altijd eens naar een samsung expierence store te gaan om het daar te laten nakijken ze hebben daar de juiste programma's voor om het toestel te laten uitlezen en eventueel binnen te nemen voor garantie als het toestel nog garantie heeft. Hopelijk helpt een van deze zaken je maar het toestel 1 keer week afzetten raad ik wel aan zelfs als je geen problemen hebt is goed voor het toestel zelf
Namorvo
Pioneer
Opties
Ik heb zelf ook een A53 gehad, ik was in het begin tevreden over deze telefoon maar naarmate ik deze meer intensief begon te gebruiken heb ik ondervonden dat de chip in deze telefoon niet snel genoeg is voor mijn gebruik. Naarmate ik meer apps installeerde liep het startscherm soms vast en was er ook lag als ik scrolde door de ui.

Ik ben nu overgeschakeld naar een S-serie, deze telefoons hebben een krachtigere processor en kunnen zowat alles aan wat je ernaar toe gooit. Ik heb deze nog nooit opnieuw moeten opstarten behalve voor updates (alhoewel ik het wel aanraad om dit op regelmatige basis te doen). De camera werkt ook vlotter met minder shutter lag en betere resultaten. Bovendien is de batterij ook veel beter, in tegenstelling tot de A53 die ik constant op spaarstand moest zetten.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Nxke ,

Bedankt voor jouw bericht. Controleer ook het RAM geheugen gebruik. Ga naar Instellingen ---> Batterij en apparaatonderhoud ---> Geheugen. Hier kan je controleren hoe vol de RAM geheugen is en hoeveel welke openstaande App gebruikt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes