Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A52

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2022 11:02 AM)
315 Weergaven
Members_ip0ZHOU
First Poster
Opties

Ik heb sinds 2/3 maand last van, als ik de telefoon opnieuw opstart dat ik telkens de melding krijg:

Telefoonnummer invoeren om de beste service voor de chatfunctie te krijgen.

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat klopt. Dat is een functie van Berichten. Alleen werkt dat hier niet. Vul je nummer maar in, vervolgens ga je naar Berichten, Instellingen, Chatinstellingen en daar Chatfuncties uitschakelen. Daarna zou de melding weg moeten blijven.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rob Lugtenburg,

Bedankt voor jouw bericht. Ik hoop je verder te kunnen helpen. Voor het indienen van een foutrapport kan je gaan naar de Members app --->  Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Applicaties. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en voor andere vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

0 Likes
Oplossing
Rob Lugtenburg
Apprentice
Opties
Goedemiddag, Ja, ik hoefde niks te doen wanr het was een serverfout. Ik ervaar nog steeds met opnieuw opstarten dat het schermpje terug komt. Ik laat dit maar zo, het is niet levensbedreigend. Ik heb deze telefoon om mee te bellen en we hebben een familie-app, dus ik kan er mee vooruit. Hartelijk dank voor de moeite. Met vriendelijke groet, Rob Lugtenburg, Gouda

6 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat klopt. Dat is een functie van Berichten. Alleen werkt dat hier niet. Vul je nummer maar in, vervolgens ga je naar Berichten, Instellingen, Chatinstellingen en daar Chatfuncties uitschakelen. Daarna zou de melding weg moeten blijven.
Rob Lugtenburg
Apprentice
Opties

Goede avond. Als ik op Chatinstellingen druk, dan krijg ik een popup om me te registreren voor Chatservice. Dan druk ik op Start en dan kan ik het telefoonnummer invoeren. Als ik dat ingevoerd heb druk ik op Doorgaan. Dan krijg ik een melding dat Registratie Mislukt is. Bij de volgende reboot moet ik dit weer invullen.

Bij Berichten, Instellingen en Chatinstellingen vraagt hij weer voor registratie.

Wat moet ik doen voor een foutrapportage? Er is zoveel om uit te kiezen. Het is net Facebook, je komt makkelijk binnen, maar wil je wat veranderen dan is het een doolhof.

Galaxy A10, model SM-A105FN/DS

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rob Lugtenburg,

Bedankt voor jouw bericht. Ik hoop je verder te kunnen helpen. Voor het indienen van een foutrapport kan je gaan naar de Members app --->  Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Applicaties. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en voor andere vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Rob Lugtenburg
Apprentice
Opties

Goedemiddag, het euvel is er nog steeds. Na het opstarten krijg ik een scherm waarbij ik het telefoonnummer moet invoeren. Ik krijg alleen niet meer de melding dat de registratie mislukt is. Na het invullen van het nummer gaat het schermpje weg, maar bij het drukken op de 3 streepjes linksonder is dat schermpje nog aanwezig. Bij het naar voren halen kan ik weer het nummer invoeren. En zo kan dat blijven herhalen. Ik denk dat ik er maar aan moet wennen dat na het opstarten dat schermpje verschijnt, wat ik weg veeg om te sluiten of op de knop Alles Sluiten druk om die app af te sluiten.Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Rob Lugtenburg, GoudaScreenshot_20250127-082851_Messages[1].jpgScreenshot_20250127-082954_One_UI_Home[1].jpg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Rob,

Het is zuur om te lezen dat je de issue nog steeds ervaart. Had je wel de foutrapport kunnen indienen hierover?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Rob Lugtenburg
Apprentice
Opties
Goedemiddag, Ja, ik hoefde niks te doen wanr het was een serverfout. Ik ervaar nog steeds met opnieuw opstarten dat het schermpje terug komt. Ik laat dit maar zo, het is niet levensbedreigend. Ik heb deze telefoon om mee te bellen en we hebben een familie-app, dus ik kan er mee vooruit. Hartelijk dank voor de moeite. Met vriendelijke groet, Rob Lugtenburg, Gouda