Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A51 bootloop en blijft vastlopen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-07-2022 11:17 AM)
679 Weergaven
Jasper123
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Mijn Samsung A51 is afgelopen zondag vastgelopen en kwam hierna in een bootloop terecht. Hierna heb ik een cache wipe uitgevoerd wat niet hielp en daarna nog een factory reset.  Ook dit hielp op dat moment niets.

Als ik de telefoon een nacht niet aanraak lijkt hij s'ochtends normaal op te starten en kan ik het 'telefoon klaarmaken voor gebruik doorlopen'. Hierna blijft hij bij de stap toevoegen Google account telkens vastlopen en kom ik weer in een bootloop terecht, of ja, dan blijft hij eerst hangen op het Galaxy A51 logo en bij een reset met de power en volume - knop komt hij in de bootloop.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en hoe dit opgelost kan worden?

Ik hoor het graag!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Hiervoor kun je het beste langs een servicepunt gaan van Samsung. Er moet waarschijnlijk nieuwe software op worden geïnstalleerd.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Hiervoor kun je het beste langs een servicepunt gaan van Samsung. Er moet waarschijnlijk nieuwe software op worden geïnstalleerd.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Was het nog gelukt?
Sam vaessen
First Poster
Opties

De telefoon mijn dochter start ook steeds opnieuw op. Over en over je kunt niks meer met het toestel. Hoe is dit op te lossen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sam vaessen, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Sinds wanneer ervaar je dit? En wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store., we helpen je dan ook graag verder!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes